Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett

Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Kva tid har eg sagt at eg berre er etter mi eigen nyting? Orsak, det stemmer. Her på KG må menn presisere at nytinga for kvinnene er minst like viktig, for å ikkje få denne slengande etter seg.

ehh og hvordan tror du jenta som skal ha sex med en fyr av sympati oppnår noe som helst form for nytelse? Det er ille nok at det finnes mange mennesker som har pliktsex med partnere fordi de ikke får seg til å gjøre det slutt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kva tid har eg sagt at eg berre er etter mi eigen nyting? Orsak, det stemmer. Her på KG må menn presisere at nytinga for kvinnene er minst like viktig, for å ikkje få denne slengande etter seg.

Ok. Hva er det du knuller for da? Fuck for forrest liksom?

Når du hele tiden gjør det klart at en hvilken som helt kvinne av typen ikke-feit duger er det nærliggende å tro at hennes nytelse ikke akkurat står i fokus. Når du i tillegg postulerer ett syn der kvinner skal ligge med menn de ikke finnes attraktive (ikke har lyst på) pga medlidenhet for den stygge mannlige befolkningen, kommer slutningen enda nærmere.

Jeg kan jo spør der direkte - er du interessert i å ha sex med en kvinne som ikke har lyst på deg?

Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

La oss ta utgangspunkt i at du ønsker en seanse med sex hvor gjensidig nytelse og tilfredsstillelse finner sted.

Det forutsetter at dere begge tenner på hverandre.

Enig ?

Og da var vi tilbake til det jeg har sagt deg om de manglende trumf kort.

Fiks på dette, og du kommer i mål.

Fortsett å være sytepave, legge skylden over på kvinner, velte deg i selvmedlidenhet over kvinners mangelende lyst til å knulle deg av ren medlidenhet (og hvor i alle dager kom tenningen inn sammen med medlidenheten ? :klo: )

- og tap i ludo og poker vil fremdeles være et faktum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet enda en gang for personangrep og avsporinger, og blir, slik advart tidligere, stengt grunnet dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...