Gå til innhold

Greengate! Hva har du og litt andre spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å begynne å samle på greengate, men blir nok ikke før neste jul, så jeg kan få inn litt med en gang :) Men er veldig nysgjerrig på andre som samler!

-Hva har du?

-Hvilket/hvilke mønster har du?

-Er du fornøyd?

-Hva føler du at du mangler?

-Hva har du brukt mest?

-Annet det er verdt å si?

Anonym poster: 2252f6c806d06b870deaa998f4f57eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ett to etasjes kakefat , fått i gave. Bruker det en del , til ost kjeks o.l , men kommer ikke til å "samle" på serien da jeg syntes det er litt for søtt!

Gjest Raptuza
Skrevet

Har fire-fem eggeglas med små blomster på kvit bunn. Søte og sjarmerande. Desverre litt dyrt, 50 kr/stk.

Skrevet

Det er så fint! Skal begynne å samle selv nå :D

Skrevet

Har samlet litt Wendy; har 4 frokosttallerkener, 4 lattekopper (kan brukes til alt!), 1 stor og 1 liten skål, ' krukke (firkantet) samt 1 vannmugge. Har også 2 lattekopper i Fay Blue. Og fire små skjeer i lyseblått med prikker på. Har ikke kjøpt skjeer til de to siste koppene ennå.. :fnise:

Skal også ha salatbollen i Wendy, og da snart må jeg få ut fingeren, for ettersom jeg vet har den serien gått ut/skal straks gå ut av produksjon.

Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fra GG; det er veldig koselig å dekke til frokost med Wendy-settet; morgenen blir liksom litt koseligere når man spiser fra fint servise. Jeg savner imidlertid middagstallerkener i samme farge, de finnes i mintgrønn og lyserosa, men det er jeg ikke like keen på. Synes for øvrig de dype tallerkenene i Sofia og middagstallerkener i Claire er søte, men vil helst ha i samme sett som jeg allerede har. Jeg bruker alle tingene jeg har, hvertfall, og er veldig glad for at jeg har det jeg har :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...