AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har veldig lyst til å begynne å samle på greengate, men blir nok ikke før neste jul, så jeg kan få inn litt med en gang Men er veldig nysgjerrig på andre som samler! -Hva har du? -Hvilket/hvilke mønster har du? -Er du fornøyd? -Hva føler du at du mangler? -Hva har du brukt mest? -Annet det er verdt å si? Anonym poster: 2252f6c806d06b870deaa998f4f57eef
nickless Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Har ett to etasjes kakefat , fått i gave. Bruker det en del , til ost kjeks o.l , men kommer ikke til å "samle" på serien da jeg syntes det er litt for søtt!
Gjest Raptuza Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Har fire-fem eggeglas med små blomster på kvit bunn. Søte og sjarmerande. Desverre litt dyrt, 50 kr/stk.
Cupcake92 Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Det er så fint! Skal begynne å samle selv nå :D
Strixvaria Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Har samlet litt Wendy; har 4 frokosttallerkener, 4 lattekopper (kan brukes til alt!), 1 stor og 1 liten skål, ' krukke (firkantet) samt 1 vannmugge. Har også 2 lattekopper i Fay Blue. Og fire små skjeer i lyseblått med prikker på. Har ikke kjøpt skjeer til de to siste koppene ennå.. Skal også ha salatbollen i Wendy, og da snart må jeg få ut fingeren, for ettersom jeg vet har den serien gått ut/skal straks gå ut av produksjon. Jeg er veldig fornøyd med det jeg har fra GG; det er veldig koselig å dekke til frokost med Wendy-settet; morgenen blir liksom litt koseligere når man spiser fra fint servise. Jeg savner imidlertid middagstallerkener i samme farge, de finnes i mintgrønn og lyserosa, men det er jeg ikke like keen på. Synes for øvrig de dype tallerkenene i Sofia og middagstallerkener i Claire er søte, men vil helst ha i samme sett som jeg allerede har. Jeg bruker alle tingene jeg har, hvertfall, og er veldig glad for at jeg har det jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå