-ida- Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå har vi spurt og fått ja fra forlovere, og det ble to på oss begge. Søstrene mine ble kjempe glade. Så nåe har jeg bestilt timer hos frisører og alt, men hva skal dere gi deres forlovere som takk for at de stiller opp? Holder det med et bilde fra forografen eller skal dere gi noe mer i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Her blir det bilder fra fotografen og kanskje jeg betaler frisøren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Dette har det allerde vært mange diskusjoner om :-) Ganske nylig også faktisk :-) Men uansett.. jeg skal ikke gi min forlover noe som helst!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg syns det er teit å gi bilder av seg selv i gave til noen uansett..... Min forlover får et lite hjerteskrin med en personlig hilsen inngravert. Oppi boksen ligger et nydelig halssmykke av hvitt gull, med en blåsort safir og diamantstøv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Min forlover får ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 Venninnen min gjennom 20 år får æren av å være min forlover, finne på noe sprell dagen før dagen sammen med meg, hun får være sammen med mange fantastiske mennesker, spise god mat og FEIRE. Jeg kommer sikkert til å betale for frisøren hennes også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå