Gå til innhold

Hvorfor har/hadde du lyst til å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du valgte å få barn/hvorfor du har lyst til å få barn?

Noen bare har det jo i seg, de har alltid ønsket barn.

Vil gjerne ha svar fra folk som ikke ville/var helt sikre, men så bestemte seg for at jo, barn vil de ha!

Anonym poster: b84368e912d21d4521bc44031e335b47

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Fake blonde
Skrevet

For meg så har jeg aldri valgt å få barn, men barna valgte meg :) jeg er den type mennesker som aldri planlegge noe ting i mitt liv, jeg ble uplanlagt gravid med barn Nr 1, og 6 år senere skjedde det samme med nr 2 ;) så nå har jeg 2 barn uplanlagt med tid som jeg elsker av alt i verden, det beste skjer når du minst forvente de ..

Skrevet

Både jeg og min samboer ville aldri ha barn, vi har begge alltid sagt at vi aldri skulle ha barn selv da vi ikke kjente hverandre. Så det var ganske greit med tanke på at vi var enige på det.... Men "plutselig" så begynte vi å snakke om temaet og vi begge var overrasket av at vi var enige, vi ville ha barn. Jeg vet ikke HVORFOR men det føltes riktig etter å vært sammen i 6 år. Jeg tror ikke jeg ville hatt barn den dag idag om jeg ikke var sammen med min kjæreste. Det et med pga det var det naturlige steget å ta i vårt forhold, og vi har fungert ekstremt bra sammen som foreldre, noen krangler mer etter barn, vi har blitt mer forelsket i hverandre og setter med pris på tiden vi får sammen både alene og med barnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...