AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har noen vegger med tapet som har en myk overflate, vet ikke hvordan jeg skal beskrive den.. Hvertfall, når jeg tørker støv med mikrofibermopp på hyller ol og kommer litt borti veggen, setter det seg støv og lo på veggene etter kluten! Så da tenker jeg, hvordan i all verden skal jeg vaske disse veggene!? Tapeten er fra Casadeco, og er fra Midnight 2 serien eller noe sånt.. Har prøvd å søke på nett etter svar, men finner ikke noe (mulig det er jeg som er dum)! Hjeelp... Anonym poster: c22c78158fe2cc6a385b33f0c453c0f8
Minya Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Bruk bomull eller gasklut i stedet for mikrofiber, da setter det seg ikke så mye fast i veggen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Bruk bomull eller gasklut i stedet for mikrofiber, da setter det seg ikke så mye fast i veggen. Kanskje dumt spørsmål, men får jeg kjøpt det på dagligvarebutikk? Fins det mopper jeg kan bruke når jeg skal vaske hele veggene? Og er det trygt å bruke den våt, med tanke på limet? :-) Anonym poster: c22c78158fe2cc6a385b33f0c453c0f8
Minya Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Rema har helt ok bomullskluter. Gaskluter får du som regel kjøpt på interiørbutikker, men enkelte dagligvarebutikker har dem også, om de har stort sortiment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå