-ida- Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi må ivistere i en trille til minstemann, men hva bør vi se etter og hvor bør vi gå? Jeg har ikke peiling på vogner, men synes kombivognen begynner å bli litt stor for småturer nå, vil ha en som er lettere og nettere. Noen som kan komme med noen annbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Nå vet ikke jeg hvor gammel minstemann er hos deg, men min lille gutt på 9 mnd, skal også få ny vogn snart. Synes som deg at kombi`n blir for "stor". Jeg har hvertfall tenkt å se på den nye trillen som Simo kommer med. Har lyst på en Flode-trille, men damen i butikken sier den nye blir lettere, så da venter jeg vel litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2004 min lille er snart 16 mnd så jeg synes vi har vært tolmodige som har ventet så lenge. Nå trenger vi virkelig ny vogn synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er jo mange kriterier som må veies opp mot hverandre når man skal ha trille, slik som med stor vogn. Da minimannen var nesten ett år var jeg så lei av den store vognen når jeg skulle på jobb, siden jeg tar bussen. Mitt viktigste mål var å få en lett vogn, og den skulle være lett å trille. Og ikke så altfor dyr. Vi endte opp med en chicco trille fra babyshopen på svinesund. Den kostet oss 1500 kr. Det eneste jeg har vært litt lei for er små hjul, jeg har ikke kunnet bruke den når det har vært masse snø. Ellers er den god å trille, lett å manøvrere, lett å bære, den veier 5 kg, lett å slå sammen, tar nesten ikke plass i bilen da den blir så å si flatpakket og den er veldig grei å ha med på bussen. Andre triller kjenner jeg ikke til men det gjør sikkert noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har hørt mye skryt om trillen Toni fra Teutonia. (Gå inn på triller, så Toni.) I Norge koster den ca 2500 kr, men ved å bestille fra Tyskland, f eks herfra, sparer man visst en del penger. (Jeg vet ikke eksakt hvor mye, i o m det ikke er meg selv som har bestilt.) Det er ikke toll på barneutstyr. Prisene i denne tyske butikken er selvsagt oppgitt med tysk moms, 12% (?), som blir trukket fra. Norsk moms på 24% blir så lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå