Gå til innhold

Bare jeg som er lei av å se "skatter" over alt fra loppemarked/gjenbrukstorg osv osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Herlige hjem i går kveld, og jeg gjettet riktig. Hus (hvertfall det ene) proppet med "skatter" fra loppemarked/gjenbrukstorg osv og "herlige lamper" laget av alt mulig rart gammelt skrot. Er lei av å se denne redesigntrenden over alt nå, det er oppbrukt for lengst spør du meg. Får også litt avsmak for programmet når det kommer uttalelser som "fantastiske mønstre" og "deilige farger" kjenner jeg..

Men men, får vel fortsette å se programmet å håpe å se noe jeg faktisk liker, og som inspirerer meg til å gjøre noe gjemme - uten å gå å plukke og se igjennom gammelt søppel.

Anonym poster: b4013428e7086bf24bdd7cbf7a066428

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt ikke alle er like! Gjenbruk er både mer miljøvennlig og mer personlig enn alt hva man får kjøpt i butikk.

• Liker 23
Skrevet

Så på Herlige hjem i går kveld, og jeg gjettet riktig. Hus (hvertfall det ene) proppet med "skatter" fra loppemarked/gjenbrukstorg osv og "herlige lamper" laget av alt mulig rart gammelt skrot. Er lei av å se denne redesigntrenden over alt nå, det er oppbrukt for lengst spør du meg. Får også litt avsmak for programmet når det kommer uttalelser som "fantastiske mønstre" og "deilige farger" kjenner jeg..

Men men, får vel fortsette å se programmet å håpe å se noe jeg faktisk liker, og som inspirerer meg til å gjøre noe gjemme - uten å gå å plukke og se igjennom gammelt søppel.

Anonym poster: b4013428e7086bf24bdd7cbf7a066428

Det første huset der, det var SÅ stygt! Hadde virkelig ikke dratt inn et eneste møbel/interiørgjenstand som de hadde i mitt hus. Synes det ble altfor rotete og "kaldt" i hele huset der. Absolutt ikke min stil for å si det sånn, det ble for sært..

Skrevet

Jeg er heller ikke noe glad i sånn loppis-skatter. Men syns det er greit at andre er det; da har jeg penere hjem enn de, og det er miljøvennlig.

Anonym poster: 7aa41198f7c82d5d467d2a9c4b82e5ea

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet (endret)

Alle har plutselig funnet ut at åh nei gid vi må ikke kaste det gamle klosettet, la oss heller knuse det og lime sammen den gamle dass-keramikken slik at det står I love you this is the PERFECT HOME peace on earth love kiss me good night perfect live each day like your last kiss kiss.

Det kan være så trendy det bare vil, i bunn og grunn har folk bare brukt gammel dritt for å bevise for hele verden at de ikke eier noe fantasi.

Endret av Yellow Taxi
  • Liker 31
Gjest brutal mann
Skrevet

Folk får gjøre hva pokker de vil hjemme hos seg selv. Er ikke jeg som skal bo der.

• Liker 2
Skrevet

Det første huset der, det var SÅ stygt! Hadde virkelig ikke dratt inn et eneste møbel/interiørgjenstand som de hadde i mitt hus. Synes det ble altfor rotete og "kaldt" i hele huset der. Absolutt ikke min stil for å si det sånn, det ble for sært..

Lurer på om de har en fetish for å lage lamper av alt mulig skrot :-P hahaha

Anonym poster: 42416f61271f10082b45d43d5a82fc88

Skrevet

Synes det er kjempefint at ting blir brukt om igjen, og alt enkelte er så flinke at de klarer å få et i utgangspunktet stygt møbel til å bli fint igjen. Jeg er ikke kreativ nok til det, hos oss er alt nytt :fnise:

Men, det kan jo selvsagt bli for mye av det gode.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er kjempefint at ting blir brukt om igjen, og alt enkelte er så flinke at de klarer å få et i utgangspunktet stygt møbel til å bli fint igjen. Jeg er ikke kreativ nok til det, hos oss er alt nytt :fnise:

Men, det kan jo selvsagt bli for mye av det gode.

Nettopp... Lurer på hva det neste blir

Skrevet

Lurer på om de har en fetish for å lage lamper av alt mulig skrot :-P hahaha

Ja, ser ikke verre ut! Hadde seriøst ikke dratt disse lampene inn i huset om jeg så hadde fått godt betalt for det..

Skrevet

Yellow Taxi, takk! Det var dagens morsomste :ler:

• Liker 5
Skrevet

Jeg, derimot, syns det var fantastisk!! :) Mange nydelige lamper og fin blanding av fargerike farger uten at det ble for grelt. Syns jeg :)

Anonym poster: 74611516bb9ddde46f0c7f0df06b796e

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg har heller ikke sansen for loppemarked-innredning. Flott at folk ønsker å være miljøvennlige, men tar man seg en tur på skeidar/bohus/kremmerhuset kan en innrede hele huset i samme "look" uten å gjøre noen ting for miljøet :klaske:

Og er det noen som har sett disse forferdelige "pallebordene"? Jeg så at noen ble solgt på finn for flere tusen(!). For en hvitmalt lastepall med hjul....

• Liker 2
Skrevet

Jeg har heller ikke sansen for loppemarked-innredning. Flott at folk ønsker å være miljøvennlige, men tar man seg en tur på skeidar/bohus/kremmerhuset kan en innrede hele huset i samme "look" uten å gjøre noen ting for miljøet :klaske:

Og er det noen som har sett disse forferdelige "pallebordene"? Jeg så at noen ble solgt på finn for flere tusen(!). For en hvitmalt lastepall med hjul....

Ja, det florer av dem overalt! Fysj!

Galskap å bruke såå mye penger på slikt tull!

• Liker 3
Gjest WendyClear
Skrevet

Ja, det florer av dem overalt! Fysj!

Galskap å bruke såå mye penger på slikt tull!

Og er ikke litt av poenget at man har vært kreativ og laget det selv? Første gang jeg så noen hadde laget det syntes jeg det var en litt stilig idè. Det så ikke veldig pent ut.. men var smart tenkt. I ettertid har jeg sett at den første jeg så hadde et slikt "bord" mest sannsynlig ikke var så kreativ alikevel.

• Liker 1
Skrevet (endret)

BOLIGR1.jpg

Dette er mitt personlige interiørmareritt. Man har blandet sammen gjennbrukstrenden og brukt PALLER OG ET GAMMELT DUSJKABINETT, hvitmalt det og så brukt grelle wallstickers med utrolig tacky "visdomsord" PÅ ENGELSK i løkkeskrift.

Jeg hater alt ved det bildet. Absolutt alt.

Endret av Alice123
  • Liker 18
Skrevet

Orker ikke se på det programmet, for jeg blir bare lei og irritert av det.

Trend er for folk som ikke eier fantasi og selvtillit nok til å gå sin egen vei.

Anonym poster: 91a4ab117b5bd95d79505bd54b8cf2b5

Skrevet

BOLIGR1.jpg

Dette er mitt personlige interiørmareritt. Man har blandet sammen gjennbrukstrenden og brukt PALLER OG ET GAMMELT DUSJKABINETT, hvitmalt det og så brukt grelle wallstickers med utrolig tacky "visdomsord" PÅ ENGELSK i løkkeskrift.

Jeg hater alt ved det bildet. Absolutt alt.

Helt enig! Jeg er veldig for gjenbruk, men det må jo være lekkert.. Fikk faktisk gåsehud av dette bildet.
Skrevet

Jeg blir aldri lei av interiør.

Alt er selvsagt ikke etter min smak, men jeg får inspirasjon fra så mye forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...