Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Hvor lenge varer det, og hvor lenge før start bør vivære der?:)

Skrevet

Var der for to år siden.

Litt usikker på hvor lenge det varer, mener å huske at det var ca halvannen time, inkludert pause.

Dere behøver ikke å møte opp lenge før, vi var der rundt 20 minutter før, og da hadde vi god tid til å stå litt i kø, handle litt diverse og finne plassene. :)

• 1 år senere...
Skrevet

vi skal dit i morgen - holder det virkelig å møte opp 20 min før? "Møt i god tid" står det på hjemmesiden, men "god tid" er jo relativt..

Skrevet

20 min hadde vært for lite for oss. Alt for mye merchandise å se på for ei lita tulle!:) Sinnsykt med kø, det er utrolig trangt å komme mellom radene inne i salene, derfor foretrekker jeg å ikke være deb som får alle andre til å flytte på seg for å komme forbi...:P

Skrevet

Det blir fort mye kø, spesielt hvis man skal ha popcorn/is, osv.... (Noe som er veldig dyrt bare for å nevne det). Det er også trangt i gangene der, så man bruker litt tid på å komme seg frem. Jeg tror jeg var der 45 min/ 1 time før når jeg var der for et år siden :)

Skrevet

Jeg har skikkelig lyst dit, selv om jeg er 24, bare fordi jeg husker reklamen som barn fra alle disneyfilmene mine... Er det helt bortkastet å dra dit som "voksen"? :sjenert:

Anonymous poster hash: e8111...969
Skrevet

takk for raske svar! Tror vi får satse på å avtale nøyaktig hvor mye hun kan få handle, styre litt unna de bodene (men popcorn og litt drikke er nok ikke til å unngå).. Så følger vi deres anbefalinger på tid - tulla mi trenger sannsynligvis litt tid til å se uansett også..

Skrevet

Jeg har skikkelig lyst dit, selv om jeg er 24, bare fordi jeg husker reklamen som barn fra alle disneyfilmene mine... Er det helt bortkastet å dra dit som "voksen"? :sjenert:

det kan jeg svare på i morgen kveld ;)

Skrevet

Nei, synes jeg ikke!:) Var kjekt for meg også, som følte på barndommens magi og drømmer!;)

Ja, alt er svindyrt! 120kr for popcorn osv. Husk kontanter, er bare to-tre stander som tar kort.

Skrevet

Forbered deg på et voldsomt kjøpepress og HØYE priser! All markedsføringen retter seg rett mot barna og de er veldig flinke til å få barnas oppmerksomhet, både i bodene der de selger ting, men ikke minst de selgerne som går rundt i salen og selger popcorn, candy floss, brus og diverse ubrukelige leker under hele showet.
Vi var der for 3 år siden med en 4-åring og en 7-åring. 4-åringen koste seg, mens 7-åringen (gutt) syns det var kjedelig.

Skrevet

Nei, jeg syns det er koselig. Jeg var der med søsteren min da vi begge var i starten av 20-årene. Nå har hun to barn som kan brukes som "unnskyldning" ;)

Anonymous poster hash: 7f8a1...c87

Skrevet

litt OT men;

Nå er barnet mitt lite enda, men jeg gleder meg sånn til å ta h*n med på Disney on Ice når h*n blir større!

Vi hadde aldri råd da jeg var liten, og jeg husker det enda som trist.

Anonymous poster hash: 588b8...db6
Skrevet

Vi var der for 3 år siden med en 4-åring og en 7-åring. 4-åringen koste seg, mens 7-åringen (gutt) syns det var kjedelig.

Jeg hadde med meg lillebror på 7 i fjor, og han storkoste seg :) Men der har nok sikkert noe med interesser å gjøre :) Ble selvfølgelig litt kjedelig når prinsessene kom på, men han synes det var morsomt med skøyter og sånn :)

Skrevet

Det er ikke helt bortkastet, nei. Jeg syntes absolutt det var underholdende. Det var folk der uten barn - men selvfølgelig ikke mange.

Årets show er veldig fokusert rundt Toy Story (litt prinsesser og sånn før pausen)

Dørene åpner en time før forestillingen, og vi var der da. Følte ikke at det var alt for mye, men 45 min hadde holdt i bøtter og spann.

Merchandise der inne var skikkelig dyrt - heldigvis for meg hadde venninna til min datter vært der dagen før og kom hjem lettere sjokkert. Det tok vekk mye av kjøpepresset for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...