Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha vært ensom i 6 år har jeg endelig funnet en som jeg er veldig innteressert i :) Er bare et mega problem og det er at det er snakk om en viss distanse, er det noen som har noen erfaringer med og ha innledet et avstandsforhold og har fått det til og funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner et kjærestepar som har bodd langt fra hverandre. De reiste til hverandre et par års tid, før han flyttet til samme by som hun.

Skrevet

Det er vel ingen bedre grunn til å flytte på seg enn kjærlighet? Avstandsforhold suger. Poenget med å være sammen med noen er jo å være sammen.

Anonym poster: 345e3f0228e1beccf1c9bcc927afa856

• Liker 1
Skrevet

At noen av oss flytter til hverandre med det første ser ikke jeg som sannsynlig ialefall. ÅÅÅÅÅÅÅH har så sykt lyst på hu her, men det passet så sykt dårlig nå....

Gjest aam1972
Skrevet

Avstandsforhold er en skikkelig test på om det er liv laga, og en grei måte å gradvis gli inn i tosomheten. Det mener nå jeg.

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes på ferie, bor i to forskjellige land. Reiser mye frem og tilbake, mens han søker jobb her. Håper han får napp snart :)

Skrevet

Det er verdt det om det blir bra til slutt. :)

Anonym poster: 2fc08b05d2cf3f67a4a4a267f2871d18

Skrevet

Det er vel litt avhengig av om dere er villige til å flytte på dere? Er ingen av dere villige til det overhodet, er det jo ikke noe poeng. Men man må jo ikke flytte på seg første året heller.

Gjest Lurifix
Skrevet

Ingen tvil om at jeg hadde flyttet på meg, selv om det potensielt kunne gått i vasken ganske fort.

Skrevet

Spurte henne idag om hun ville finne på noe, men hun kunne. Har noen noen tips for og sjekke innteressen hos henne, hun stryker meg veldig mye på ryggen, og er veldig veldig blid mot meg.

Så skjedde det noe annet og det var at hu spurte om jeg hadde facebook så sa jeg ja, men så kunne hun ikke finne meg ( noe som tyder på at hun har lagt litt arbeid i det) så det endte med at jeg la henne til.

Skrevet

Hvilken del av landet er det snakk om? Hvor gamle er dere?

Anonym poster: b89d4ffc51b3f0bbe3f4ff1931905ed9

Skrevet

Begge er 27 og jeg bor i landet men det gjør ikke hun

Skrevet

Kanskje litt tidig, men tror det kan være lurt å snakke sammen om det. Kunne du flyttet til landet hennes, skal hun hjem igjen til Norge etterhvert? Hvis ingen av dere i bunn og grunn kan eller vil flytte over en så stor avstand, så bør man kanskje tenke seg om dette kan fungere. Men selvfølgelig, kjærligheten er uransakelig. Det kan jo fungere, for all del. Men slike forhold har en tendens til å renne ut i sanden fordi det i lengden blir slitsomt å ikke unne møtes mer enn et par ganger i halvåret.

Anonym poster: b89d4ffc51b3f0bbe3f4ff1931905ed9

Skrevet

Som jeg alltid sier i denne sammenheng; en eller begge må være villig til å flytte til den andre.

Ellers går det til helvete.

Skrevet

Avstandsforhold suger max er vel egentlig alt jeg har å si. Mye savn, upraktisk i en hektisk hverdag med lange arbeidsdager der man må planlegge ned til minste detalj bare for å kunne se hverandre en dag eller to før man må reise hjem igjen. Det er så absolutt ikke mitt førstevalg ved neste korsvei.

Anonym poster: 7b034355ef0dcf1ff66a04aad19634be

• 3 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med denne viktige saken, @Melkebarten? Ble det noe orden på kjærleiken? 

Anonymkode: 5119b...ebf

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med denne viktige saken, @Melkebarten? Ble det noe orden på kjærleiken? 

På og av er nøkkelordet, nå ser det ut som om det er på igjen.

• Liker 1
Skrevet

Bra for deg det. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...