LenaVB Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hei! Mitt navn er Lena og jeg er en masterstudent innen markedsføring som forsker på foreldres kjøp av merkeklær til barn. Jeg søker deltakere til en fokusgruppe som skal treffes en gang og diskutere litt. Formålet er å hente inn informasjon om hvorfor vi som foreldre kjøper merkeklær til barn, og hvilke behov vi forsøker å dekke på denne måten. Jeg søker deg som tør å innrømme at kvalitet kanskje ikke er den eneste grunnen til at du kjøper merkeklær I mine øyne er dette et veldig aktuelt tema som det dessverre finnes minimalt med forskning på. Vil du bidra med å kaste lys over temaet? Fokusgruppen vil finne sted i Oslo den 23. eller 24. januar. Endret 11. januar 2013 av Rainbow81
Brunhilde Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Du har ikke lov til å bruke forumet på denne måten, les reglene. 1
Rainbow Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Hei, Lena VB. Jeg må dessverre stenge tråden din, da det ikke er lov å rekruttere folk til fokusgrupper på Kvinneguiden. Det kan du lese mer om i våre regler. Tråden er også ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod.
Anbefalte innlegg