Tussilago_2 Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Hei Noen som vet prisen på Elixia Ullevål stadion, prøvd å lete den opp - men redd jeg må registrere meg slik at jeg får Elixia på tråden og det orker jeg ikke, vil jo bare vite prisen...
Strixvaria Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Står på deres hjemmesider. https://medlem.elixia.no/bestill/medlemskap Så får du opp priser når du velger senter (:
Tussilago_2 Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2013 Tusen takk, lette uten å finne det - fant bare timeplaner og slikt... Men der stod det:-)
Strixvaria Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 De sidene er ekstremt kronglete. Akkurat som om de ikke vil at du skal finne prisene, men bare fylle ut skjemaer og trykke ok.. Personlig synes jeg prisene de opererer med er helt sinnsvake. Før jul var det 100 kr billigere i StorOslo II, men nå har de satt opp prisene så det er like horribelt over alt. Hvilken student betaler 500 kr mnd for et treningsmedlemskap? Hadde det vært 200 kr hadde det vært mer aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå