Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer svarte meg ikke på telefon i hele dag, da jeg først fikk tak i han fikk jeg beskjed om at han skulle dra til verkstedet (der han har bilene sine) med faren etter jobb. Han skulle skru av noen deler han trengte, og det tok ikke lang tid. Vi skulle egentlig ut i kveld så han skulle vært hjemme nå. Faren hans kom hit en ti minutter før han kom for han skulle hente han, han ble invitert inn og de dro med en gang min samboer kom hjem. Han sa at han kom straks tilbake, for det tok ikke mer enn en times tid. Det er vel en fire timer siden snart det..

Ikke har han svart på telefon, så jeg sendte han en melding å sa ''da går jeg ut i kveld selv, regner ikke med at du kommer hit noen gang i nærmeste fremtid'' Reagerer kun på dette fordi han har gått ifra meg et par ganger tidligere på denne måten. Vi bor sammen, alle tingene hans er her så rart at han plutselig gjør slikt. Enda får jeg ikke svar! Nå er jeg forbanna! Vi hadde planer siden tidlig denne uken, vi skulle lage mat sammen ikveld og gå ut med noen venner.

Da var litt av min frustrasjon ute ihvertfall! Mye igjen, men det skal jeg ikke plage dere med :) Ha en fin kveld!

Anonym poster: c639ac7034d3f78245e4799d40fc9932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har gjort slik også noen ganger. Er ustanselig frustrerende å sitte der og vente. En ting er om de kunne gitt beskjed om at det tar lengre tid enn planlagt eller noe slikt, men å bare ikke gi lyd fra seg når man har planer eller vet at kona/dama sitter hjemme og venter.

Også blir min mann sur på MEG når jeg er irritert på han når han endelig kommer hjem. Noen mannfolk er nok bare sånn, det behøver ikke bety noe mer enn at de ikke tenker på at hun sitter hjemme og venter. Etter en god del krangler har han blitt flinkere til å si ifra at han blir sen. Det tar de kun et minutt å sende en melding, eller ringe. Eller be noen andre gi beskjed om han har henda full av olje. (Er så godt som alltid bilskruing som er grunnen til at jeg har måttet vente uten beskjed også, en gang gikk det så langt at han overnattet der uten å si ifra.)

Skrevet

Sitter med samme følelse akkurat nå, nedprioritert av en bil - ikke akkurat første gang eller.

Anonym poster: 756f190c1dec61912a2632c6812644fe

• Liker 1
Skrevet

Fint å se jeg ikke er den eneste med problemet. Det er ikke verdens største problem, men nok til at det irriterer meg noe grenseløst! Nå er han hjemme, kom hjem for en 15 min siden ca. Da var unnskyldningen at han ikke kunne svare fordi han kjørte. Men han har hatt mulighet til å sende melding FØR han kjørte!

Anonym poster: 621da2f678b29dea2dcd529581e4dbea

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg hadde gått ut selv og moret meg og dritt i hele fyren! At det går an å være så respektløs. Han svarer vel ikke for at han er så opptatt med bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...