Gjest Charlotte1 Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 (endret) tenkte jeg ville adde noen flere sanger på spotify, ettersom jeg begynner å bli dritt lei av alle. Hvilke artister digger du? gjerne noe som ikke alle har hørt, det er kult. er egentlig åpen for det meste bortsett fra black, scremo, death metal greier det er grusomt Endret 11. januar 2013 av Charlotte1
RockPaperScissor Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Kommer an på hva slags sjanger du liker da.... Hva pleier du å høre på?
Thought-Fox Skrevet 12. januar 2013 #3 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har mange yndlingsband og -artister, men topp fem ser vel omtrent sånn ut: The Smiths Joy Division My Bloody Valentine Belle & Sebastian Nick Drake Stort sett ting som "alle" har hørt, så det hjelper neppe deg noe særlig. Hvis du nevner noen ting du liker er det mye lettere å komme med bra anbefalinger.
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Tim Hecker Dead Can Dance Katharsis Steve Reich Ulver Death in June
Gjest Glorificus Skrevet 12. januar 2013 #7 Skrevet 12. januar 2013 Min shortlist er ca sånn (random order): Garbage Lana Del Rey Tool Hole Kill Hannah Seigmen System of a Down Queens of the Stoneage Kaizers Orchestra Madrugada Muse Placebo Depeche Mode ..ok, det ble en relativt lang shortlist, ser jeg.
The Boss Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Tja, mangt og meget kan sies da: Bruce Springsteen Tom Waits Fleet Foxes Susanne Sundfør Led Zeppelin Florence + the Machine Radiohead Pearl Jam Soundgarden Tori Amos Mumford & Sons U2 The Beatles En ganske lang shortlist, dette. Men vil tro disse samlet står for sikkert 70% av musikken jeg hører på.
Gjest Charlotte1 Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Tim Hecker Dead Can Dance Katharsis Steve Reich Ulver Death in June kule artister og kult bruker navn
Anglofil Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jewel Rammstein Frank Sinatra Damien Rice R.E.M. U2 Adele The Baseballs Elton John Robbie Williams John Legend Michael Bublé Marc Anthony Belle & Sebastian George Michael Randy Crawford The Smashing Pumpkins Tim Christensen Allison Moorer Madrugada Vamp Mvh Yvonne Endret 13. januar 2013 av Yvonne
power pus Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Lana del Rey Susanne sundfør The Beatles Ayreon De 4 er liksom de som står nærmest mitt hjerte når det er musikk. Utenom dem er jeg ikke så vanskelig, og hører gjerne på låter av Justin Bieber, Ke$ha og Nicki Minaj. Hehe jeg er veldig variert:p
Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2013 #12 Skrevet 14. januar 2013 Placebo, The Cure, Muse, VETO, Depeche Mode, Broder Daniel, dredg, Doves, Yeasayer, Joy Division, Kasabian, Datarock, Radiohead, Moneybrother, Spleen United, White Lies.
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 #13 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Susanne Sundfør The weeknd Rammstein Mumford and sons First aid kit Antony and the johnsons Kings of Leon Muse Florence + the machine Simon and Garfunkel Damien Rice Melissa Horn Pendulum The pretty reckless Thomas Dybdahl Mew +++++++ Endret 14. januar 2013 av Cupcake92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå