AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 En jeg kjenner har alltid trodd at han er så mye eldre enn meg og at et år gjør så jævla mye forskjell. Han er veldig ovenpå, og snakker alltid som om han skulle vært 100 år eldre. Har tilfeldigvis på tur sammen med han ved et par anledninger, og da skal han alltid melde på at jeg kan ikke det og det, mens han kan gjøre alt mulig. På den siste turen skryter han mye av at "jeg er 18, jeg bestemmer, jeg har lov, det hjelper ikke at du blir 18 senere i år, osv". Han sa også at han og noen av de andre vennene hans som var med synes at det var kleint hvis jeg tok en øl med dem. Endte med at jeg kjøpte meg et par pils når resten av følget drev med sitt. Har aldri drukket store mengder før. Det verste er at han bare driter seg ut når han melder på meg. Han begyne å drikke når han var 12, mens jeg tok min første hele øl i en alder av 17. Synes at han er så dum, når han har denne arrogante og bedrevitende stilen sin. Blir akkurat som han Jon på Farmen, sier at det er de eldre mot de yngre, også er det bare et par år imellom. Blir akkurat samme prinsippet i denne saken. Gjør seriøst 1-2 år så jævlig mye, eller er det bare noen som har en skrudd tanke? Anonym poster: 8fe03326f409a59c1a4f6c1e1da84757
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 et-to år kan gjøre forskjell. Det er ikke så mental forskjell på en 17 og 18 åring (kameraten din er ikke smartere og visere enn deg utelukkende pga alder), men det kan være forskjeller i den form at de som 18 åringer kan dra på utested (når alle på festen er 18 eller over, er det for eksempel ikke noe problem om folkene vil dra ut), konserter, lovlig drikke øl o.l, noe du som 17-åring ikke kan. Men kameraten din trenger ikke å behandle deg som dum, eller en unge fordi du er et år yngre, han var jo for pokker 17 selv for noen måneder siden.. Anonym poster: c3366ab9b914367794e349f4abccbcb9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 et-to år kan gjøre forskjell. Det er ikke så mental forskjell på en 17 og 18 åring (kameraten din er ikke smartere og visere enn deg utelukkende pga alder), men det kan være forskjeller i den form at de som 18 åringer kan dra på utested (når alle på festen er 18 eller over, er det for eksempel ikke noe problem om folkene vil dra ut), konserter, lovlig drikke øl o.l, noe du som 17-åring ikke kan. Men kameraten din trenger ikke å behandle deg som dum, eller en unge fordi du er et år yngre, han var jo for pokker 17 selv for noen måneder siden.. Anonym poster: c3366ab9b914367794e349f4abccbcb9 Takk for støttende tilbakemelding. Det er lettere for han å komme seg på utesteder o.l enn det er for meg, men han tror at han har levd et liv lenger enn meg, og er sånn som det jeg skrev over, og det du skrev her. Anonym poster: 8fe03326f409a59c1a4f6c1e1da84757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå