Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg merker at jeg har kommet til et stadie hvor jeg har innsett at sannsynligheten er stor for at jeg endre opp alene for alltid. Jeg har mer eller mindre vært singel de siste 8 årene, men jeg har datet veldig mange. Enten mister de interessen, eller så mister jeg interessen. Jeg prøver og prøver, men jeg kan jo ikke tvinge meg selv til å bli forelsket i noen, eller bli sammen med noen når det føles helt feil. Nå har jeg plutselig blitt 29 og føler meg litt tom innvendig...
Hudærra Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Å jada. Det hender med jevne mellomrom, og jeg er 35
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Å jada. Det hender med jevne mellomrom, og jeg er 35 Har du en teknikk for å komme over det?
Hudærra Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Har du en teknikk for å komme over det? Tja, jeg pleier å gå noen runder med meg selv om hvorfor jeg er singel. Se rundt deg på folk som er i forhold, det er ikke bare perfekte mennesker som er i perfekte forhold. Veldig mange "nøyer" seg med en partner som de ikke har det så bra med eller som de ikke passer sammen med. Da pleier jeg å bli glad for at jeg faktisk venter på en som er rett for meg. Kanskje er livet ditt allerede så bra at du ikke er motivert til å ta til takke med hva som helst. Hvis det er meningen at du skal møte noen så gjør du det, men sett deg i situasjoner hvor du treffer menn (jeg er altfor dårlig til det). Og hvis det ikke er meningen, vel da får du enten senke forventningene eller ha det så bra du kan som singel. 4
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Tja, jeg pleier å gå noen runder med meg selv om hvorfor jeg er singel. Se rundt deg på folk som er i forhold, det er ikke bare perfekte mennesker som er i perfekte forhold. Veldig mange "nøyer" seg med en partner som de ikke har det så bra med eller som de ikke passer sammen med. Da pleier jeg å bli glad for at jeg faktisk venter på en som er rett for meg. Kanskje er livet ditt allerede så bra at du ikke er motivert til å ta til takke med hva som helst. Hvis det er meningen at du skal møte noen så gjør du det, men sett deg i situasjoner hvor du treffer menn (jeg er altfor dårlig til det). Og hvis det ikke er meningen, vel da får du enten senke forventningene eller ha det så bra du kan som singel. Det er ikke sånn at jeg ikke treffer menn, for jeg treffer vel ca en ny hver måned. Problemene er at enten mine eller hans følelser uteblir. Samtidig ser jeg hva jeg går glipp av da de jeg kjenner som er i forhold har et langt rikere sosialt liv enn det jeg har. Tror jeg har kommet i en krise pga alderen. Jeg er 29 år nå og har skjønt at livet kommer til å bli sånn jeg fryktet i starten av 20-årene...
Månestråle** Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har også mistet piffen. Det går i perioder. Akkurat nå har jeg blitt dumpet av en jeg var interessert i og tror også at jeg ikke orker mer dating på en stund...Har dessverre ingen andre teknikker for å komme over sånt annet enn å ta tiden til hjelp, trene, jobbe og være sosial når jeg har overskudd til det.
Wolfmoon Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har kommet dit at jeg hadde blitt veldig overrasket om jeg traff en fyr, og har kommet langt nok til å akseptere det og tenke at det er helt greit. Det stikker innimellom, men stort sett opplever jeg livet mitt som bra som singel
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 Det verste er vel at jeg ser livet mitt forsvinner sagte men sikker, uten at jeg egentlig klarer å få så mye ut av det. Hver gang jeg tror ting er bra, så blir jeg skuffet...
Månestråle** Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Det verste er vel at jeg ser livet mitt forsvinner sagte men sikker, uten at jeg egentlig klarer å få så mye ut av det. Hver gang jeg tror ting er bra, så blir jeg skuffet... Samme her... Men du treffer menn? Hvor treffer du de? Høres jo ut som du har draget når du treffer nye hver måned da, tross alt. Dater du nå? Jeg tror jeg ville fortsette å date og treffe nye menn var jeg deg. Da øker jo tross alt sjansen for at det kan klaffe enn hvis du stagnerer alene. 3
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Samme her... Men du treffer menn? Hvor treffer du de? Høres jo ut som du har draget når du treffer nye hver måned da, tross alt. Dater du nå? Jeg tror jeg ville fortsette å date og treffe nye menn var jeg deg. Da øker jo tross alt sjansen for at det kan klaffe enn hvis du stagnerer alene. Som regel på sukker.no, men også på byen av og til. Ja,sjansen øker nok når man møter noen, men jeg føler egentlig ikke den øker så veldig mye, da jeg ikke har hatt så mye hell foreløpig.
Månestråle** Skrevet 11. januar 2013 #11 Skrevet 11. januar 2013 Som regel på sukker.no, men også på byen av og til. Ja,sjansen øker nok når man møter noen, men jeg føler egentlig ikke den øker så veldig mye, da jeg ikke har hatt så mye hell foreløpig. Jeg er på sukker, men har ikke hatt så mye hell der heller Byen har aldri vært min arena. Hvor skal man møte menn da?
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er på sukker, men har ikke hatt så mye hell der heller Byen har aldri vært min arena. Hvor skal man møte menn da? Det er de eneste stedene jeg vet om. Det å møte noen gjennom vennekretsen blir brukt opp ganske fort, og sjelden jeg blir interessert i mine venners venner, på jobb er det jo veldig sjelden man faller for noen på den måten, og når jeg har vært med å kurs og lignene for ting som interesserer meg er det i hvertfall ingen arena for sjekking.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 Det verste er vel at jeg ser livet mitt forsvinner sagte men sikker, uten at jeg egentlig klarer å få så mye ut av det. Hver gang jeg tror ting er bra, så blir jeg skuffet... Ikke heng lykken din på om du finner et annet menneske å leve med. I realiteten er vi alle alene. Anonym poster: 2276e5a966d3c455d7ea174aab6c0ac2 1
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 Ikke heng lykken din på om du finner et annet menneske å leve med. I realiteten er vi alle alene. Anonym poster: 2276e5a966d3c455d7ea174aab6c0ac2 Joda, men det er ikke det denne tråden handler om.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Yacon syns du beskriver mitt liv så bra.Men for meg går det på alt, jeg får ikke en gang til det med venner. Forstår ikke hvorfor:-( Anonym poster: 23727cd31492a6eb4a85058e8ed0ff69
Leonaen Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Ja jeg har gitt helt opp! Jeg orker rett og slett ikke mer dating og tull. Da jeg ble singel datet jeg masse og om det ikke gikk som jeg håpet var det helt greit. Ingenting å ta på vei for, og super optimistisk! Men nå...To år og 20 menn etter..... Jeg blir uggen bare å tenke på å date mer. Menn? Mistet helt troen på å finne noen. Mistet helt troen på meg selv når det kommer til menn. Litt sårt når jeg har venninner som finner en etter kort tid, og blir både gravide, gift forlovet. Men for noen så er det bare ment to be at man skal være alene. Jepp det er meg..
Gjest Yacon Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ja jeg har gitt helt opp! Jeg orker rett og slett ikke mer dating og tull. Da jeg ble singel datet jeg masse og om det ikke gikk som jeg håpet var det helt greit. Ingenting å ta på vei for, og super optimistisk! Men nå...To år og 20 menn etter..... Jeg blir uggen bare å tenke på å date mer. Menn? Mistet helt troen på å finne noen. Mistet helt troen på meg selv når det kommer til menn. Litt sårt når jeg har venninner som finner en etter kort tid, og blir både gravide, gift forlovet. Men for noen så er det bare ment to be at man skal være alene. Jepp det er meg.. Takk for sist forresten Leonaen.(Eller var det deg fra treffet forresten?) Jeg har også venninner som finner noen kort tid etter det ble slutt med forrige kjæresten. Eller de som har vært single enn stund, også møter noen og alt bare klaffer. Dette skjer visst med den ene etter den andre bortsett fra meg Endret 11. januar 2013 av Yacon 1
Månestråle** Skrevet 11. januar 2013 #18 Skrevet 11. januar 2013 Takk for sist forresten Leonaen.(Eller var det deg fra treffet forresten?) Jeg har også venninner som finner noen kort tid etter det ble slutt med forrige kjæresten. Eller de som har vært single enn stund, også møter noen og alt bare klaffer. Dette skjer visst med den ene etter den andre bortsett fra meg Samme her. Kjenner at jeg mister helt troen på meg selv og det liker jeg virkelig ikke Og det er så kjedelig å være den i venneflokken som alltid mislykkes med slike ting, som aldri har noe positivt å fortelle på datefronten. Føler meg bare kjedelig og mislykket her jeg sitter for n``te helg alene med ingen planer.
Leonaen Skrevet 11. januar 2013 #19 Skrevet 11. januar 2013 Takk for sist forresten Leonaen.(Eller var det deg fra treffet forresten?) Jeg har også venninner som finner noen kort tid etter det ble slutt med forrige kjæresten. Eller de som har vært single enn stund, også møter noen og alt bare klaffer. Dette skjer visst med den ene etter den andre bortsett fra meg Det er meg fra treffet Takk for sist! Jeg har bare innfunnet meg med at det ikke fungerer for meg. Nå tar jeg vare på meg selv, gjør ting jeg har lyst til og som jeg syns er gøy, pleier meg selv, syns synd på meg selv, koser meg alene, er en god venn, tante,søster osv, og konsentrerer meg om alt mulig annet en akkurat kjærligheten. Men gjør ting som jeg føler gir meg selvtillit, og som gjør meg godt
Månestråle** Skrevet 11. januar 2013 #20 Skrevet 11. januar 2013 Det er meg fra treffet Takk for sist! Jeg har bare innfunnet meg med at det ikke fungerer for meg. Nå tar jeg vare på meg selv, gjør ting jeg har lyst til og som jeg syns er gøy, pleier meg selv, syns synd på meg selv, koser meg alene, er en god venn, tante,søster osv, og konsentrerer meg om alt mulig annet en akkurat kjærligheten. Men gjør ting som jeg føler gir meg selvtillit, og som gjør meg godt Det høres ut som en lur investering i deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå