Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle komme denne uken, men ligger ikke inne enda. Pleier det å ta lenger tid enn det som er sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ofte, sjekk studieportalen din også. Hender det ligger beskjeder der. Fronter eller its learning.

Mine kom til tiden, og en litt før toden.

Skrevet

Ja ofte, sjekk studieportalen din også. Hender det ligger beskjeder der. Fronter eller its learning.

Mine kom til tiden, og en litt før toden.

Har ingen studentportal eller noe. Dette er eksamener jeg har tatt på eget initiativ, og jeg var den eneste eksaminanden i det faget på den skolen i år. Vet ikke om det har noe å si men.

Skrevet

Ja ok, da har jeg ingen gode tips. Vent til mandag, og ring i 15-tiden :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Mine har kommet opp for en stund siden nå så jeg syns også du bør ringe å høre på mandag.

Skrevet

Da jeg tok fag som privatist, kom det ikke opp i det hele tatt. Dog plutselig dukket det opp et brev i posten sammen med kompetansebevis.

Skrevet

Mine har kommet opp for en stund siden nå så jeg syns også du bør ringe å høre på mandag.

Okei, men da ringer jeg på mandag. Takk for svar :)

Skrevet

Da jeg tok fag som privatist, kom det ikke opp i det hele tatt. Dog plutselig dukket det opp et brev i posten sammen med kompetansebevis.

Så rart.. Fikk beskjed om at de skulle komme opp på mine sider på privatistweb

Skrevet

Så rart.. Fikk beskjed om at de skulle komme opp på mine sider på privatistweb

Det gjorde i grunn jeg også (i alle fall hva jeg fikk inntrykk av), men sålenge jeg fikk beskjed i posten var det greit.

Du kan jo ringe inn for å forhøre deg :)

Skrevet

Det gjorde i grunn jeg også (i alle fall hva jeg fikk inntrykk av), men sålenge jeg fikk beskjed i posten var det greit.

Du kan jo ringe inn for å forhøre deg :)

Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Er jo så nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg fikk også mine i posten :) de sa at når man meldte seg opp selv og tok opp fag fikk man det i posten :) lykke til :)

Skrevet

På en eksamen jeg hadde i høst kom resultatet ca. 4 dager for sent. Først en til to dager etter at sensur skulle vært publisert fikk vi mail på Fronter om at resultatet var forsinket. Send først og fremst mail til fagansvarlig og hør. Sikkert ikke bare din som er forsinket.

Anonym poster: 8921eaa56ac968e2171a8d19ea14c621

Skrevet

Ser det er mange som har lagt ut karakterene sine på Facebook nå, kanskje de har kommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...