AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har investert i noen jeg synes er bra på body shop, men vil gjerne ha tips til flere. Hvor mange sminkekoster har dere? får inntrykket av at man må ha så sabla mange når man bruker forskjellige farger. Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apefinger Skrevet 11. januar 2013 #2 Del Skrevet 11. januar 2013 Har bortimot 40 tror jeg, men alt fra forskjellige merker. Men er lurt med litt utvalg når det kommer til øyesminke ja. Blir så mye enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Del Skrevet 11. januar 2013 Hva er favorittmerkene? Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Del Skrevet 11. januar 2013 Må være rundt 40 stk jeg har også. -Til mineral(pudder)founation bruker jeg Sigma sin f82, den er overlegen. -Til blush/rouge bruker jeg er helt fantastisk kost fra Lancome. Tror faktisk jeg har hatt den i snart ti år nå. Ihvertfall åtte. -Til solpudder bruker jeg en veldig god kost fra Clinique, med kjempestor og myk bust (heter det bust??), fordelen med denne er at den har ganske kort skaft slik at man får den enkelt ned i sminkepungen. Men generelt jobber man bedre med koster med langt skaft. -Til flytende foundation har jeg en fra Chanel. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om den enda, har ikke prøvd så mange koster til flytende foundation da jeg som regel bruker mineralfoundation i pudderform. -Alle mulige øyekoster; øyenskygge, øyenbryn, blending osv har jeg fra Sigma. Og det er en hel haug. Anonym poster: 1aa8a56d010eda941ea31dcb07331f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #5 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Har rundt 20. Alle fra glō minerals. De er fantastiske. Edit: ups, en en powder brush fra estēe lauder og leppekost fra chanel. Endret 11. januar 2013 av Cupcake92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apefinger Skrevet 11. januar 2013 #6 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvis du går inn her, og videre inn på "eyes", finner du en fin oversikt over gode og nødvendige former på kostene. Store og luftige koster er gode til å blende med, korthårede eller med mer hår er bra når man skal påføre masse farge, tynne er greie å ha til å sminke under øyet for eksempel. Bare eksempel da, men greit utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 11. januar 2013 #7 Del Skrevet 11. januar 2013 Har kun 3 jeg:p En til blush En til solpudder Og en til øyenskygge- bruker øyenskygge toppen 2 ganger i året så ser ikke helt behovet for å ha 40 forskjellige koster. Alle er fra Body Shop, superfornøyd med disse. Myke og gode:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #8 Del Skrevet 12. januar 2013 Oj! Tror kanskje jeg har litt for få sminkekoster:p Et lite spørsmål angående blending-koster. Vasker dere dem etter hver bruk eller? Ser jo for meg at hvis man bruker en ny farge vil det enda sitte farger fra forrige gang. Eller tørker dere bare dem av? Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 12. januar 2013 #9 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg har 5, og syntes ikke jeg trenger fler En til solpudder - fra Body shop En til øyenskygge - Body shop En til øyenbryn - Body shop En til flytende eyeliner - Mac En leppekost - este lauder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 12. januar 2013 #10 Del Skrevet 12. januar 2013 Ehmm ja. Koster er en av mine svakheter. Jeg måtte telle over nå, og jeg har 90 stk som står fremme og blir brukt "ofte". Og så har jeg nærmere 50 stk som ikke blir brukt (fra ebay og andre jeg ikke liker). Favorittene er for tiden MAC og sigma til øyne. (Har bestilt noen bdellium koster fra iHerb som jeg håper skal være gode til øyne også.) Og Real Techniques koster til ansikt. Jeg er ikke så glad i eco tools, makeupmekka, everyday minerals og bare minerals børster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2013 #11 Del Skrevet 12. januar 2013 Har ikke så mange. Har 2 forskjellige fra apoteket som jeg synes er veldig bra. Denne som jeg bruker til mineralpudderet fra Smashbox: http://www.apotek1.no/produkter/eco-borste-rouge-bambus-1-stk-816966p Og denne som jeg bruker til rouge: http://www.apotek1.no/produkter/isadora-bronzing-body-brush-982605p Ellers har jeg et par stykker til øyenskygge, men ikke en til hver farge. Det føler jeg ikke at jeg trenger. Har også en jeg påfører leppestift med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 13. januar 2013 #12 Del Skrevet 13. januar 2013 Har 129, 226, 275, 190, 188, 266, 239 og 116 fra MAC, 6 øyenskyggekoster og en blush-kost fra Body Shop, en dobbelkost til øyenskygger fra Urban Decay (fulgte med Naked 2-paletten). Og et sett jeg kjøpte på Superdrug fordi det var innmari billig og jeg måtte bare sjekke om de var brukbare (de er helt ok). Med andre ord ikke allverdens mange Veldig fornøyd med MAC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 13. januar 2013 #13 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå har jeg 24 som jeg bruker til vanlig, de er fra Sigma, Every day minerals, costal scents, Gosh og Max Factor. Har også en full børsteholder med burster jeg nesten aldri bruker, ikke kontroll på hvor mange det er, men tror det er flere enn de jeg har fremme til vanlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santflows Skrevet 14. januar 2013 #14 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har 4 fra Ecotools, 1 fra The Balm og 1 fra I.D Bare Escentuals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #15 Del Skrevet 14. januar 2013 Hmm, hvordan holder dere orden på hver kost når dere har så mange? Ser for meg at det er lett å blande, og å bruke feil kost i feil farge Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 14. januar 2013 #16 Del Skrevet 14. januar 2013 Hmm, hvordan holder dere orden på hver kost når dere har så mange? Ser for meg at det er lett å blande, og å bruke feil kost i feil farge Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Jeg bruker jo ikke 90 koster hver dag, så det går greit å holde kostene med farge fra hverandre. Men jeg må innrømme at når jeg har såpass mange, så er endel av de forholdsvis like, og jeg gidder ikke å spotclean de hver dag for å få bort fargen. Men heller legger de vekk i "skal vaskes ordentlig" bunken min. Så man kan vel si at jeg har så mange koster både fordi jeg er håpløst nysgjerrig på nye koster, og liker å teste de, og fordi jeg er så lat at jeg ikke gidder å vaske kostene hver dag. Men heller tar storrengjøring en gang i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 14. januar 2013 #17 Del Skrevet 14. januar 2013 Hmm, hvordan holder dere orden på hver kost når dere har så mange? Ser for meg at det er lett å blande, og å bruke feil kost i feil farge Anonym poster: c13eb9e5f08ab28e6cd42bb85071e332 Jeg har noen som brukes oftere ennn andre og disse spotrenser jeg hver dag, så de ikke er full i farge og jeg slipper bekymre meg for å ende opp med grumset resultat. Og så har jeg noen favoritter i flere eksemplar, så jeg alltid har en ren og tørr i bakhånd og kan bruke samme børsten i flere farger samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2013 #18 Del Skrevet 14. januar 2013 Husker ikke, men har ikke så mange. 15 kanskje? Diverse fra mac, noen fra ecco tools, noen fra samantha chapman, noen fra sigma, og i hvert fall en chanel. Liker å kjøpe kvalitet, neste kjøp blir nok noe til øynene fra mac eller en ny blush børste. Børster er min store svakhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 15. januar 2013 #19 Del Skrevet 15. januar 2013 har ca 10 stk, men bare 7 jeg bruker. de som jeg bruker er fra SIGMA har akkurat bestilt meg 5 nye fra samme merke! Gode koster til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 16. januar 2013 #20 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har: Øyenbrynskost fra ID Kost for å gre øyenbryn og vipper (hva heter nå det?) fra Samantha Chapman Kost til rouge, mineralpudder og 4 forskjellige fra EM for å legge øyenskygge (en til baseøyenskygge, en skråkost, en lang til globallinjen og en til å legge over globallinjen) altså 8 til sammen. Har forsåvidt fler, men ikke som jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå