Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Den gikk mye på radioen for en tid tilbake. Jeg vet verken hva sangen heter eller hvem som synger den.. Kanskje noen her kan hjelpe meg... Den går sånn: Everything is just so perfect that it`s hard to be you/me.......
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Ingen som vet? Det er en mann som synger. Om ei som klager over alt mulig selv om egentlig har det veldig bra...(Tror jeg det var)..
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Jeg har prøvd å søke på det du hadde fra sangen, men finner ikke noen treff Aner ikke hvilken sang det kan være. Hva slags radiokanal? Hvilken type sang?
Madison Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 Mener du den sangen fra kvinnen i mitt liv? Hørtes litt sånn ut..er en willie eller noe som synger. Men finner den ikke på kazaa,prøvd flere ganger :cry: Kjempefin sang ihvertfall
Felicia Skrevet 14. mars 2004 #6 Skrevet 14. mars 2004 Enig med Madison, det høres ut som du mener Willie med sangen Perfect fra "Kvinnen i mitt liv". Her kan du høre utdrag fra sangen: http://www.universalmusic.no/les_mer.asp?newsid=1412
Madison Skrevet 14. mars 2004 #7 Skrevet 14. mars 2004 Om noen har den forresten,så si gjerne i fra om du kan sende den til meg. Hadde blitt veldig glad da
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #8 Skrevet 14. mars 2004 Mulig det er den ja... Vet ikke åssn kanal det var på radioen.. Men takk :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #9 Skrevet 14. mars 2004 Enig med Madison, det høres ut som du mener Willie med sangen Perfect fra "Kvinnen i mitt liv". Her kan du høre utdrag fra sangen: http://www.universalmusic.no/les_mer.asp?newsid=1412 Fikk ikke til å høre sangen men jeg tror det godt kan være den jeg mener... Tusen takk for all hjelp dere
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Den gikk mye på radioen for en tid tilbake. Jeg vet verken hva sangen heter eller hvem som synger den.. Kanskje noen her kan hjelpe meg... Den går sånn: Everything is just so perfect that it`s hard to be you/me....... Wily - perfect er det
Gjest Britt Banditt Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Ja, og det fikk hun vite for 3 1/2 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå