Gå til innhold

"Er hun fin? Er hun tynn?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden FEILER kjæresten min?! Jeg er så irritert nå at jeg har lyst å eksplodere. Jobber som frisør og hver gang vi får en ny ansatt på jobben spør kjæresten min meg om hun er fin og om hun er tynn. Hvorfor i all verden gjør han det?! Han sier selv at han bare lurer. Dette gjør meg så rasende. At jeg skal ha en kjæreste som er så opptatt av utseende. Kunne han ikke heller spurt om hun er hyggelig? Hvis jeg blir sur og spør mer om hvorfor han lurer så sier han bare at jeg skal slutte å mase og at det blir et avhør hver gang. Jeg er så irritert!!!

Anonym poster: 3a5ca28b34617c3bcc8280ecbf05e08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rope: Dump ham!

Anonym poster: e372ac9d46f20e72629adb3d208136bd

• Liker 12
Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Han skal vel se hvordan du reagerer, og gjøre deg sjalu. Det der er dårlig gjort!

• Liker 2
Skrevet

Han høres jo helt retarded ut. Hvor gammel er ham? Ingen unnskyldning å være ung men..

Anonym poster: a0d1f2df06558c49d1bdf71a98757834

• Liker 3
Skrevet

Han høres jo helt retarded ut. Hvor gammel er ham? Ingen unnskyldning å være ung men..

Anonym poster: a0d1f2df06558c49d1bdf71a98757834

Han er 22.

Anonym poster: a34bcbe3af4c367907075b5669262864

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det bare er et litt klønete forsøk på å spøke? Eller kanskje han av en eller annen grunn vil prøve å fremprovosere en reaksjon (f.eks. sjalusi) fra deg?

Si til ham at det irriterer deg at han spør om slikt, og spør om hvorfor han gjør det. Han er den eneste som har svaret ;)

Gjest Allergikeren
Skrevet