Gå til innhold

"Er hun fin? Er hun tynn?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden FEILER kjæresten min?! Jeg er så irritert nå at jeg har lyst å eksplodere. Jobber som frisør og hver gang vi får en ny ansatt på jobben spør kjæresten min meg om hun er fin og om hun er tynn. Hvorfor i all verden gjør han det?! Han sier selv at han bare lurer. Dette gjør meg så rasende. At jeg skal ha en kjæreste som er så opptatt av utseende. Kunne han ikke heller spurt om hun er hyggelig? Hvis jeg blir sur og spør mer om hvorfor han lurer så sier han bare at jeg skal slutte å mase og at det blir et avhør hver gang. Jeg er så irritert!!!

Anonym poster: 3a5ca28b34617c3bcc8280ecbf05e08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rope: Dump ham!

Anonym poster: e372ac9d46f20e72629adb3d208136bd

• Liker 12
Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Han skal vel se hvordan du reagerer, og gjøre deg sjalu. Det der er dårlig gjort!

• Liker 2
Skrevet

Han høres jo helt retarded ut. Hvor gammel er ham? Ingen unnskyldning å være ung men..

Anonym poster: a0d1f2df06558c49d1bdf71a98757834

• Liker 3
Skrevet

Han høres jo helt retarded ut. Hvor gammel er ham? Ingen unnskyldning å være ung men..

Anonym poster: a0d1f2df06558c49d1bdf71a98757834

Han er 22.

Anonym poster: a34bcbe3af4c367907075b5669262864

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det bare er et litt klønete forsøk på å spøke? Eller kanskje han av en eller annen grunn vil prøve å fremprovosere en reaksjon (f.eks. sjalusi) fra deg?

Si til ham at det irriterer deg at han spør om slikt, og spør om hvorfor han gjør det. Han er den eneste som har svaret ;)

Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg hadde sagt at det var en mann neste gang, og lagt ut i det vide og brede om hvor slank og fin og utrolig deilig han er :P Når han "bare lurer", så får han tåle å høre om mannfolk også :P Evt sukket høylytt over kryssforhøret og det evige maset om de nye kollegaene dine. Men først hadde jeg jo prøvd å nå fram til han på en saklig måte. Det må jo være en grunn til at han "bare lurer" på utseendet til de du jobber med ...

Skrevet

"Er han kjekk? er han trent?" Snu det å begynn å spørre han når han snakker om gutter du ikke kjenner ;)

Anonym poster: c43a670dc1da438109485eec936b1e5e

• Liker 7
Skrevet

Kanskje han har hengt seg opp i stereotypier, og derfor spør? Jeg kjenner til enkelte som facineres av stereotypier. Forteller man om en ny kollega eller et nytt bekjentskap med det og det yrket, spør de gjerne om de er og ser ut sånn eller slik. "Alle" vet jo at frisører er tynne skravlebøtter med mye sminke, stereotypisk altså.

Jeg kan ikke forstå at kroppsfasongen til en villt fremmed skulle være interessant ellers, det ville vært merkelig isåfall

Skrevet

For en dust. Snakk med han, be han skjerpe seg eller så er det "Hit the road jack!" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...