Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Kikket på Svisj i sted - og der var det en veldig fin sang, men jeg fikk ikke med meg hva den het. Og jeg har ikke greid å få med meg så mye av hva de sang. Videoen er svart hvitt. (Det er ikke My immortall). Det er ei svartkledd dame på en kirkegård, det er snø. Og det er en mann som synger med litt uryddig hår opp i en mikrofon rett inn i camera. Og i refrenget så føler jeg at en kvinnestemme dynger noe med angels. Og de synger more and more and more. Det er ikke en rolig sang egentlig, men jeg aner ikke sjanger. Tror det er en del elgitarer med. Kan noen kjenne igjen denne sangen da??
Gjest Starya Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Tenker på Funeral of Heart med Him. Skjønt, det stemmer ikke med "more and more.." http://www.musicfactory2.co.uk/Lyrics/Rock...im/Funeral.html
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Var det Withim Tempation du såg kanskje?
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 nei det var ikke det heller svart hvitt video, begynner med en sortkledd dame man ser ansiktet hennes, svart sminke. Og så er det inne på en kirkegård og hun setter seg ved en grav. Refrenget synges av en kvinne stemme, og jeg tror det er noe med engel hun synger. og han synger noe om : I lay my banner on the flore, et sted i sangen. Men jeg har sikkert ikke skrevet det riktig for jeg fikk ingen treff på det da jeg søkte. var litt sånn metall, eller rocka- men samtidig rolig og vedmodig på et vis. Huff, det er sannelig ikke lett å forklare *ler* - ingen som drar kjensel på det med innholdet i videoen??
Arwen Skrevet 14. mars 2004 #8 Skrevet 14. mars 2004 Her er hvertfall hjemmesidene til svisj, kanskje du finner noe der.
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #10 Skrevet 14. mars 2004 fant sangen på hjemmesiden blandt ti mest spillte !! Angels calling med Silver !!! håper bare jeg får lastet den ned nå da ! har hatt problemer med at det bare er halve sanger jeg får i det siste :-?
Gjest Donna Skrevet 14. mars 2004 #11 Skrevet 14. mars 2004 Finner den ikke på kazaalite !! :-x typisk altså ! :veldigsur:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå