Gå til innhold

trist og lei...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mens jeg nå skulle være full av lykke og glade forventninger til den Store dagen, føler jeg akkurat nå kun det motsatte. Det som kan skjære seg - ser ut til å gjøre det i vårt tilfelle.

Det er bare tull med kjolen min - har bestilt den for mange måneder siden - men butikken roter så innmari, at jeg faktisk nå har måttet bestille en ekstra for sikkerhets skyld.

Vårt hardt oppsparte - og veldig knappe budsjett er overskrede - og nå har vi i tillegg fått noen helt akutte og uventa utgifter som gjør at pengene våre flyr et helt annet sted...

Ikke har vi familie som hjelper til - svigerforeldrene mine reiser faktisk bort og kommer hjem akkurat i tide til å rekke vielsen...

Har aldri følt meg så alene som jeg gjør nå. Skulle ønske jeg også møtte noen engler, men de bor visst ikke her som jeg bor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trist og lei!

Uff da, det høres ikke ut som om du har det helt bra nå... Det er mye som kan gå galt på en stor dag, og vi som vil at den skal bli helt perfekt.

Jeg har alltid vært en liten perfeksjonist. Alt skal være best mulig og alle skal alltid ha det gøy, ellers har jeg tatt det personlig. Det kan fort bli veldig tøft.

Men så skjedde det merkelige. Jeg møtte ham som skal bli min mann resten av livet hjerter_rundt.gif. Han er min rake motsetning. Ikke det at han ikke bryr seg om ting, men er veldig avslappa i forhold til det meste. Han har lært meg at det viktigste jeg gjør er å passe på at jeg er lykkelig.

Små detaljer som kan virke livsviktige, er som oftest ikke det, og de aller fleste vet ikke akkurat hvordan du vil ha det/har planlagt noeNikke.gif.

Hvis dere er lykkelige, og alle ser at dere er lykkelige, vil dere få en perfekt dag. Ingen forventer at dere skal tenke på alle andre. Og hvis du er avslappet, vil nok alt gå så glatt som det kan. Oi dette ble langt, men jeg håper at det kan få deg i litt bedre humør! Det viktigste er at dere får hverandre for resten av livet. Lykke til!vinke.gif

Klem Julibrud kys_2.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Tør jeg spørre om hvor du har bestillt kjolen din?

Har nemlig også hatt store problemer med butikken jeg bestillte min kjole i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen...

Kjolen min er bestilt i Bodø...

Er i litt bedre humør i dag - hjalp på med noen oppmuntrende ord. Likevel - det er så mye som har gått galt, jeg begynner å bli redd vi ikke kommer i havn med dette....

Men det hjelper vel ikke å grave seg ned heller.

Jeg er heldig som får mannen jeg elsker i alle fall. Vi har skjønne, friske barn, mange gode venner og et hjem fylt av kjærlighet. Liver er vel ikke så verst, likevel icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...