Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt seriøst. Jeg har faktisk aldri gjort det, men mange ganger når jeg kommer hjem er jeg nødt til å tømme ryggraden så det holder...

Vi er et lite konsern, så oddsen for at folk skal finne ut at det er JEG som har driti er meget høy.

Jeg syns rett og slett det er flaut!

Like flaut syns jeg det er når andre har gjort sitt. Fy fader. Ja, det er så naturlig som det kan få blitt. Men hallo, folkens. Det er ikke mange der ute som syns det er veldig kult å måtte bæsje på jobb.. Er det vel?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sitronkake
Skrevet

Må man, så må man. Shit happens. ;)

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke sunt å holde igjen avføringen, og det er helt naturlig å tømme seg. Jeg syns det er trist å høre at du holder deg hele dagen - det må da gå utover konsentrasjonen på jobb også.

Et tips: ha fyrstikker i lomma, så vil det kanskje ikke bli så skummelt lengre:)

Anonym poster: 1bbb8dea6a172cffca1fb9eb9fda420c

• Liker 5
Skrevet

Ja, shit happens... Men det er jo ikje bra?! Det stiinker!!

Fyrstikker?

Skrevet

Jeg driter i (nå var jeg morsom, dere!) hvor møkka havner. En dass er en dass, står den hjemme eller på jobb er revnende likegyldig. Brune striper vasker jeg selvsagt vekk.

Har aldri tenkt over at å drite på jobb skulle være noe problem.

Anonym poster: 121e6b15604121b79dfdb9c3a7424036

• Liker 11
Skrevet

Helt seriøst. Jeg har faktisk aldri gjort det, men mange ganger når jeg kommer hjem er jeg nødt til å tømme ryggraden så det holder...

Vi er et lite konsern, så oddsen for at folk skal finne ut at det er JEG som har driti er meget høy.

Like flaut syns jeg det er når andre har gjort sitt. Fy fader. Ja, det er så naturlig som det kan få blitt. Men hallo, folkens. Det er ikke mange der ute som syns det er veldig kult å måtte bæsje på jobb.. Er det vel?

Unnskyld meg, men hvor gammel er du? Trodde slik problematikk var forbeholdt barn.

• Liker 9
Skrevet

Om jeg må bæsje, så bæsjer jeg. Om det er hos kongen, jobb eller meg selv.

• Liker 6
Gjest RompeRusk
Skrevet

Så lenge man gjør sitt fornødne på et toalett, ser jeg ikke problemet ;)

Tips: Ha med en liten luftfrisker på jobb. Bare å putte i feks veska

• Liker 1
Skrevet

Fyrstikker hjelper ikke om det ikke er svovel i dem, er det som fjerner vond lukt. Dagens fyrstikker har ikke helt samme effekt.

Luftfrisker er en dårlig idè, det blir en salig blanding av ekkel drittlukt forsøkt dekka over av grønne enger og blomster liksom, hehe.

Bare gå på do.

Anonym poster: d3f1e774ca7d2fa317799f6766d92efd

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30+, men av de jentene som aldri bæsjer ;) hehe.

Skrevet

Det har jeg aldri brydd meg noe om, om det er hjemme eller jobb. Må jeg, så går jeg! :) Bruk heller bare litt ekstra tid på toalettet da vel, så lukta forsvinner litt før du går ut :-)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Er du redd for at du skal slippe en fjert, og at det skal lukte der etterpå, så kan du vel ha med en luktfjerner i veska di. Er det lyden du er redd for? Å bæsje er jo helt menneskelig! Så lenge du gjør det på do så har ingen noe de skulle ha sagt om det. Er det brune spor i do du er engstelig for å lage? Bruk kosten som er på badet etter at du har blitt ferdig.

Edit: skrivefeil.

Skrevet

Har det på samme viset :P Jeg klarer uansett ikke fokusere på å ''få det ut'' om det er noen som tar i dørhåndtaket, eller at jeg hører noen utenfor. Alt bare stopper opp.

Skrevet

Issues

Anonym poster: c17bd136e4a87a3d4a47c22bdf39754a

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner jeg er skikkelig glad for at jeg ikke har sånne problemer. Må jeg bæsje så bæsjer jeg, om jeg er hjemme, på jobb eller på besøk hos noen. Kan ikke tro jeg hadde klart å holde meg til arbeidsdagen var over heller? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Har aldri klart å bæsje noen andre steder enn mitt eget hjem (unntaket er ferier osv) men på jobb eller skole.. fysj! Dessuten må jeg alltid vaske meg da jeg synes det er utrolig ekkelt å bare tørke seg av og stå opp. Man kliner jo bare bæsjen langs hele rumpa og dessuten lukter det noe helt for jævlig. Så jeg klarer aldri å bæsje hvis ikke jeg får vasket meg!

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
  • Liker 5
Skrevet

Har aldri klart å bæsje noen andre steder enn mitt eget hjem (unntaket er ferier osv) men på jobb eller skole.. fysj! Dessuten må jeg alltid vaske meg da jeg synes det er utrolig ekkelt å bare tørke seg av og stå opp. Man kliner jo bare bæsjen langs hele rumpa og dessuten lukter det noe helt for jævlig. Så jeg klarer aldri å bæsje hvis ikke jeg får vasket meg!

Skjønner godt at du ikke tørr å drite andre plasser enn hjemme når du har problemer med forjævlig lukt, og at bæsjen blir klint langs hele rumpa. Hold deg til å gå på do hjemme. For oss andre som ikke har det problemet, er det helt greit å drite på jobb ;)

Anonym poster: 0f1bea23a7569d8924b7d7f4910f50af

• Liker 16
Skrevet

Unnskyld meg, men hvor gammel er du? Trodde slik problematikk var forbeholdt barn.

Nei, barn bæsjer når de må. Gjerne hos naboen, eller midt ute i skogen om det skulle falle seg sånn.

Dessuten syns de bæsj ser morsomt ut og forteller gjerne om fasong, lukt, farge og konsistens. Middag med gjester - ingen hindring.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...