AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Liker ikke gutta at jenter flørter? Jeg er ikke redd for å flørte og tulle med han jeg liker. Men responsen tilbake gjør meg usikker. Jeg får ingenting av reaksjon tilbake. Av og til et smil. Så jeg gir opp og slutter å gi oppmerksomhet en god stund. Så plutselig skal han gjøre seg litt synlig for meg, feks trykke "like" på fjesboka. Jeg forstår meg ikke på menn. Er det kun egoboost han fisker etter? Hvis jeg flørter igjen, så forsvinner han bare. Noen menn her inne som kan gi meg et "wake up call" Anonym poster: 9870f653231493da1ad26414685f8514
Deimos Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Enten så er han veldig sjenert/usikker, eller så er han ikke interressert. Eller så skjønner han ikke helt at du flørter med han, noe som kan henge sammen med å være usikker. Usikre mennesker trenger kanskje at man er litt ekstra tydelig for at de skal kunne ta inn over seg situasjonen og flørte tilbake. Tror jeg, ihvertfall. Om en jente som jeg likte hadde flørtet med meg (slik at jeg skjønte at det var det hun gjorde; dere er vanskelige å forstå noen ganger..), så hadde jeg flørtet tilbake. Om ikke nødvendigvis så mye ansikt til ansikt, så ihvertfall via SMS/på fjesboka. Jeg liker at jenter som jeg liker flørter! Hvis jenter som jeg ikke liker flørter, så synes jeg det er smigrende, og jeg er selvfølgelig hyggelig (jeg vil selvsagt ikke såre noen), men jeg gjør ikke noe utover det.
Gjest Summers Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Kan jo hende han trykker "liker" på alt:-(
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #4 Skrevet 12. januar 2013 Han er ikke så aktiv der. Når han først er der, er det veldig stille i grunn. Men jeg har skjønt det sånn at han følger med. Anonym poster: 9870f653231493da1ad26414685f8514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå