AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har da sett en samtale kjæresten min hadde med en kompis etter at det ble slutt mellom kjæresten og meg. Så denne nå. Vi har da blitt sammen igjen nylig. I denne samtalen referer han til meg som søt, grei og veldig mange gode egenskaper mens han referer til en annen dame han da prøvde å få napp hos som bedårende vakker...og videre at "de har jo ikke akkurat vært stygg de jeg har vært samboer/forlovet/gift med" (jeg har ikke vært noen av delene). Videre i samtalen: "jeg har alltid trengt noe vakkert for å forelske meg". Hva hadde du tenkt om dette? Anonym poster: ac8755f94b7ebfd459384c5332b6755a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 TS igjen. Presisering: på spørsmål fra kompisen om jeg var fin, skriver da kjæresten min: "jeg vil si hun var søt og grei". Anonym poster: ac8755f94b7ebfd459384c5332b6755a
Wildy Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 At det var en privat samtale som jeg ikke hadde noe med. Deretter at det var tankespinn i en vanskelig/anderledes periode, og at det ikke nødvendigvis hadde noen som helst betydning for hvor forholdet er nå eller hva han føler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå