Windy Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Er det på tide å kvitte seg med den da? Jeg har ikke brukt den på godt over et år, men kunne tenkt med å bruke den igjen.. Hva sier dere? (Er forøvrig snakk om Noa)
missfidget Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Er det på tide å kvitte seg med den da? Jeg har ikke brukt den på godt over et år, men kunne tenkt med å bruke den igjen.. Hva sier dere? (Er forøvrig snakk om Noa) At det skifter farger trenger ikke betyr noe. Jeg hadde gjørt en liten test på huden bare for å se om du reagere på enten lukt eller huden reagere annerledes. Hvis ikke da er det ikke grunn å kaste den.
Gjest Cuddly Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke svar på spørsmålet ditt, men vil komme med et lite tips: oppbevar parfyme i kjøleskap, da holder den utrolig lenge, mange år! Forresten kjenner man jo på lukta om en er for gammelødelagt...
Gjest Balenciaga Skrevet 6. april 2004 #4 Skrevet 6. april 2004 Når parfyme blir gul har nedbrytningsprosessen vært i gang lenge (fermenteringen). Det er bakterier som forårsaker dette i parfyme, som i alt annet ellers. Parfyme er ødelagt allerede om den er gul, selv om dette ikke kan kjennes på lukten. "Kulturene" som lever i fermentert parfyme vil noen neppe påføre seg på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå