Gå til innhold

Bolero eller lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg i juni og skal ha en stroppløs kjole (korsettaktig oppe), så altså med bare skuldre. Vi har en fin uteplass utenfor lokalet som vi vil ta i bruk om det ikke regner. Men det kan jo likevel være litt kjølig i juni, så tenker jeg bør ha noe ekstra å ta på meg om nødvendig, men kan jo ikke akkurat slenge på meg en jakke heller...

Så hva er alternativene her? En sånn cape er vel en vinterting eller? Så jeg tenker en kortermet bolero, men helst en som er enkel å ta av og på, som ikke må over hodet.

Så noen som vet om noen nettsteder som har slikt?? Googlet litt, men fant ikke noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig mange på Etsy :)

Skrevet

veldig mange på Etsy :)

Takk!

Har ikke sett denne siden før, men her var det jo masse bra av alt mulig :)

Skrevet

fytti katta så overpriset de to sidene er! Ohhh. Hva med ebay?

Skrevet

Jeg har kjøpt en slags pelsbolero som jeg skal ha. Den var egentlig bare til utleie, men den kom inn i butikken da jeg var der så derfor fikk heldig meg kjøpe den der og da. Svindyr riktignok, 2400 kroner. Men verdt det, jeg tar ikke noen leiesjanser, og dessuten liker jeg at alt er i boks-boks i god tid. Og dobbeldessuten skal vi reise langt så det hadde blitt svindyr leie også.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en enkel cardigan i en fin farge på h&m eller cubus jeg :) Muligens gul!

sweater_yellow_bride_02.jpg

bride-in-pink-cardigan.jpg

alternate-wedding-dresses-14.jpg

• Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Nåh da blir du søt og fin Bryllup2013!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk!

Har ikke sett denne siden før, men her var det jo masse bra av alt mulig :)

Ja, den er litt farlig. Jeg burde vel nesten ha advart deg. :ler:

fytti katta så overpriset de to sidene er! Ohhh. Hva med ebay?

Overprisa på Etsy? Det er jo kjempevariasjon i prisene der! :klo:

Altså, noen overprisa plagg finnes det sikkert innimellom der, for all del. Men det er klart at prisen går opp litt når plagget er designa og sydd av små butikker eller enkeltpersoner (Etsy fungerer på samme måte som Epla), og ikke er billige imitasjoner av designerplagg som er sydd i drittstoffer av en kineser som jobber 14 timer om dagen, 7 dager i uka. Greit for meg. Men virkelig, de har noe i alle prisklasser. Og prisen reflekterer som regel kvaliteten.

Du kan få denne i fransk blonde til rett over 2000 kr:

il_570xN.328066128.jpg

...eller så kan du få denne i polyester til 113 kr:

il_570xN.327519726.jpg

Endret av Pingting
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes denne er helt nydelig. Hiv deg rundt og strikk eller ønsk i gave av/betal noen som kan strikke. :)

Skrevet

Jeg synes denne er helt nydelig. Hiv deg rundt og strikk eller ønsk i gave av/betal noen som kan strikke. :)

Den var utrolig søt og enkel, og ser veldig myk og behagelig ut! :jepp:

Skulle ønske jeg kunne strikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...