Gjest Lise Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette uten at det høres helt teit ut...men..jeg er en jente på 29 år som har forelsket/blitt veldig betatt av en type mann som jeg aldri trodde jeg kunne forelske meg i...jeg er i en venninnegjeng som på noen områder nok kan være litt overfladisk. De har alle flotte menn, og jeg har også alltid falt før "den høye, mørke." Han jeg har falt for nå passer ikke inn i den kategorien. Han har masse tatoveringer, "store" ringer i ørene, kjører motorsykkel osv. Vi har nok en smule ulike interesser... Han har en helt fantastisk personlighet, og jeg er veldig betatt av han. Jeg elsker måten han er på, men han er ikke noe "billedpen" og utseende hans tenner jeg egentlig ikke på. I noens øyne kan han nok se litt "slaskete" ut. Men han ER ikke det, han er høyt utdannet og er utrolig dyktig i jobben sin. Jeg tror nok at noen av mine venninner vil rynke litt på nesten med en gang om det skulle blitt noe mellom oss. (Han er interessert) Det at jeg ikke tenner voldsomt på han utseendemessig, er "vi" blitt så overfladiske at slikt bør taes med i en avgjørelse om det skal bli noe mer? vil denne betattheten forsvinne raskere pgs det? Er ganske forvirret om dagen
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Hvorfor skal du være kjæreste med ham hvis du ikke er tiltrukket av ham? Da kan dere vel helle være venner? Det er jo det som skiller et vennskap fra et forhold, den fysiske delen.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Er du forelsket eller er du ikke forelsket ? Og.. er det tanken på venninnenes mulig reaksjoner som holder deg fra å åpne alle dører for forelskelsen ?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du tror at du ikke føler deg tiltrukket av ham fordi du er redd for hva venninnene dine vil si, er du ikke forelsket i ham. Den typen tiltrekning og fysiske reaksjoner kommer uavhenging av venninnegjengen. Så ikke bruk det som unnskylding.
Gjest Lise Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du tror at du ikke føler deg tiltrukket av ham fordi du er redd for hva venninnene dine vil si, er du ikke forelsket i ham. Den typen tiltrekning og fysiske reaksjoner kommer uavhenging av venninnegjengen. Så ikke bruk det som unnskylding. Hmmm, jo jeg er tiltrukket av han, men tenner ikke voldsomt på utseende, om det gir mening..tenker ikke "shit, han er deilig" liksom, men tiltrukket allikevel og får sommerfugler i magen når han gir meg en klem feks..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Det er nok mange andre som ville tenke "shit han er deilig". Ville det ikke være å frata han dette på et vis, om du involverte deg med han?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Har vært i samme situasjon som deg-måtte jobbe med meg selv for å se forbi de tankene. For det var ikke kroppen hans jeg ikke tente på, mer "Pakka". Da jeg klarte å legge vekk dette, og se han for den han var så blomstret forelskelsen opp og jeg er 100% sikker på at dette er mannen med stor M for meg. Så får de rundt tenke hva de vil- jeg er helt sikker og helt trygg Noe også de rundt har sett og gjort at de liker han veldig godt nå. Anonym poster: 775757aec7260c1a1169df4427b8d68e 1
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 Du kan jo bruke noen mnd på det prosjektet og se hva du føler f.eks om ett år.
StellinaX Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Ville gitt det litt tid jeg, datet han og kjent på følelsene før jeg hoppet ut i et forhold. Hva venninnene dine synes, ville jeg ikke brydd noen verdens ting om:) Har vært borti lignende følelser, men for meg var fungerte det ikke (ikke pga utseendet, men pga hele pakken). For din del kan jo dette potensielt være Mannen:) 2
kulu-kulu Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Husk at det er du som kanskje blir kjærest med han , ikke vennegjengen din
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #11 Skrevet 11. januar 2013 Du skriver at venninnene dine er sammen med "flotte menn" - samtidig beskriver du jo denne mannen som en med en flott personlighet osv, er det ikke det som betyr noe for om man skal ha det fint sammen? Om du ikke er fysisk tiltrukket av ham er det mulig det ikke er liv laga, men han høres ut som han er verdt å gi en sjanse. Bli bedre kjent og finn ut av det. I hvert fall hvis du tenker at noe av det som stopper deg egentlig er hva du tror vennene dine mener, eller hva som er et godkjent ideal for hvordan en skal se ut. Anonym poster: dfc7eb01633c48da8657aba4de56cd2f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Syns du skal se forbi dette jeg. Jeg hadde også et bilde i hodet av drømmemannen, har en del forhold bak meg som var totalt mislykkes fordi jeg har gått etter det bildet i hodet mitt. Møtte en mann som ikke helt oppfylte de kravene jeg hadde satt utseendemessig, men han var så hyggelig, ålreit å snakke med og kjempe snill. Jeg gav det en sjangse og jeg har aldri vært i et bedre forhold før. Vært sammen to år nå og vi har det fantastisk ikke bry deg om venninnene dine, har han en flott personlighet så vil du ikke se det førsteinntrykket du har fått av utseendet etter en stund, personlighet lyser igjennom Det er veldig dumt å være overfladisk. Som oftest ender man opp med et råttent eple Anonym poster: fc3bc1920a025a8281d65cb1cb27a382
Bloodless Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 Hadde det på samme måte da jeg ble kjent med kjæresten min. Han er eldre enn meg, en smule overvektig og sikkert ikke noe glansbilde i andres øyne. Men han ville ikke ut av tankene mine og det kriblet i hele kroppen da jeg så han. Var veldig i tvil en stund, fordi jeg var redd for hva folk ville si, men måtte bare legge bort de tankene. Hva folk tenker bryr meg ikke lenger, for jeg har aldri hatt det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå