Lutetium 71 Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Fins der en app som helt enkelt skrur av nettbrettet? Ikke skrur av wifi, bluetooth eller noe annet dill, bare en helt enkel bryter som skrur hele dritten AV! Har en mor som ikke alltid klarer å skru av brettet sitt så det ender opp med å stå i flymodus isteden for!
janno Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Fins der en app som helt enkelt skrur av nettbrettet? Ikke skrur av wifi, bluetooth eller noe annet dill, bare en helt enkel bryter som skrur hele dritten AV! Har en mor som ikke alltid klarer å skru av brettet sitt så det ender opp med å stå i flymodus isteden for! Hmmm... Jeg vil tro at apper som lages av tredjeparter ikke får tilgang til slike funksjoner av Apple. Altså at man ikke klarer å få "access" til å skru av nettbrettet. Men hvorfor må det skrus helt av? Holder det ikke at hun trykker på knappen som setter den i hvilemodus?
Lutetium 71 Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2013 Beklager! Gikk litt fort i svingene der. Det er et galaxy tab 8.9. Men, ja det samme gjelder vel der (rot-access?). Det virker som brettet drar strøm hele tiden, så om man skrur av skjermen, eller den selv skrur av skjermen, så er det likevel ikke sikkert batteriet holder en dag. Jeg har vel kanskje skrudd på noen instillinger som gjør dette. Skal sjekke. På mitt eget brett (Xoom2), ser ikke batterimåleren ut til å rikke seg om jeg bare lar brettet være i fred. Om jeg skrur av skjermen, eller den selv gjør det er irrelevant. Så jeg er litt skuffet over samsungbrettet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Kanskje dette kan hjelpe: http://www.geekchunk.com/how-to/battery-problem-in-samsung-galaxy-tab-8-9-and-10-1-and-its-solution/ Anonym poster: a4bc4dee9012090d728b0dc910557507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå