AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har tydeligvis et digert skilt i pannen hvor det står "Knull meg!" fordi jeg stadig vekk blir kontaktet av menn som har lyst til å ha sex med meg. Noen bare for en one night stand, andre vil ha meg til elskerinne. Men ingen blir forelsket i meg! Jeg skulle så sårt ønske at noen tok kontakt med meg med et genuint ønske om å bli bedre kjent med meg. Skjønner jo at noe må være alvorlig galt med signalene jeg sender ut, men skjønner ikke helt hva det er. Jeg er forholdsvis pen, kanskje på en litt Mad Men-aktig måte, men jeg kler meg ikke utfordrende i det daglige. Vi snakker joggesko, olabukse og allværsjakke, liksom.. Jeg er nesten alltid blid og hyggelig mot alle jeg møter, og jeg fått noen tilbakemeldinger på at kan oppfattes som flørting :/ Det er så trist fordi jeg føler at jeg har så uendelig mye mer å tilby enn bare kroppen min, men det er ingen som er interessert i noe mer. Hva gjør jeg galt?? Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Får jeg tippe ? Kjenner meg litt igjen nemlig. Du har en måte å være på som oser selvsikkerhet, du går med hodet høyt og tar bevegelsene med hoften ? Da spiller det ikke noen som helst rolle om du ikke har på deg trange skjørt, høye hæler eller pene bluser som antyder hva innholdet i dem er. Det er selvsikkerheten din, tryggheten din som trigger disse mennene, - og som kan få andre menn til å bli litt 'redde' for å prøve seg på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Får jeg tippe ? Kjenner meg litt igjen nemlig. Du har en måte å være på som oser selvsikkerhet, du går med hodet høyt og tar bevegelsene med hoften ? Da spiller det ikke noen som helst rolle om du ikke har på deg trange skjørt, høye hæler eller pene bluser som antyder hva innholdet i dem er. Det er selvsikkerheten din, tryggheten din som trigger disse mennene, - og som kan få andre menn til å bli litt 'redde' for å prøve seg på deg. TS her. Oi. Ja, det der kan det være noe i. Men hva i h...gjør jeg med det? Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1
Hapa Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 TS her. Oi. Ja, det der kan det være noe i. Men hva i h...gjør jeg med det? Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1 Du skal ikke gjøre noe med det i det hele tatt! Du skal være stolt av at du er den du er og fortsette med det! Er kanskje noen menn som blir litt skremt av en sterk og stolt kvinne, men plutselig dukker det opp en sterk og stolt mann som takler det og ønsker å bli bedre kjent med deg!! 11
darth Vader Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Glem hva kvinnene i denne tråden tror er årsaken. Sannsynligvis er du "billig". Du gir bort sex for enkelt og da ser menn på deg som et ons eller elskerinne. Ikke noe mer. 7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 TS, du har selvsagt mange andre kvaliteter, greia er bare at det er langt flere menn som kunne tenkt seg å ha sex med en gitt jente enn som kunne tenke seg å være kjæresten hennes. Aner ikke hva du bør gjøre, er selv gutt og har ikke akkurat det problemet. Anonym poster: dad98ba089d150939cba6e1829a7417c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Glem hva kvinnene i denne tråden tror er årsaken. Sannsynligvis er du "billig". Du gir bort sex for enkelt og da ser menn på deg som et ons eller elskerinne. Ikke noe mer. TS her. Jeg har hatt sex en gang i løpet av de tre siste årene, så "billig" kan jeg vel neppe kalles. Men mannfolk som snakker om billige jenter kan uansett kysse meg bak. Det er en hersketeknikk for at gutter skal kunne knulle rundt som de vil mens jentene skal legge bånd på seg slik at gutta skal ha en "ren" kvinne når de vil slå seg til ro. Heller singel resten av livet enn å ha en mann som tenker på den måten. Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1 32
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 (endret) TS her. Oi. Ja, det der kan det være noe i. Men hva i h...gjør jeg med det? Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1 Du skal gjøre nøyaktig det som 'Hapa' sier; Ikke det spøtt. Det er ingen, absolutt ingen grunn til å forsøke å endre deg til å bli usikker, lutrygget eller gå med nedstått blikk og føle deg mindreverdig faglig eller som kvinne Du skal ikke gjøre noe med det i det hele tatt! Du skal være stolt av at du er den du er og fortsette med det! Er kanskje noen menn som blir litt skremt av en sterk og stolt kvinne, men plutselig dukker det opp en sterk og stolt mann som takler det og ønsker å bli bedre kjent med deg!! De gror ikke på trær de mennene du snakker om, Hapa, men de finnes. Og for en slik kvinne er det absolutt verd å vente til du finner ham. Å gi inntrykk av å være et annet menneske og finne seg en kar som ikke selv er mentalt sterk og trygg nok til å klare en sterk og stolt kvinne... det er det samme som ulykke, - for begge to.: Glem hva kvinnene i denne tråden tror er årsaken. Sannsynligvis er du "billig". Du gir bort sex for enkelt og da ser menn på deg som et ons eller elskerinne. Ikke noe mer. Kan du være litt grei og utdye det du sier nå, darth ? Slik at vi som da tydeligvis er "billige" kan få noen sikre tegn å gå etter Og jeg kan ikke se at TS har nevnt noe om at "hun gir bort sex for enkelt".eller er så veldig tingengelig for ONS over en lav sko ? Gjør du deg noen antagelser om ting vi ikke har fått opplysninger om, og trekker konklusjonen din basert på disse antagelsene ? Edit: Jeg vil tro du er også er pen, så disse mennene som nevnes faktisk er på jakt etter det jeg kaller en 'Trophy mistress' Høres fremdeles kjent ut for en som er helt, helt vanlig å se til. Endret 11. januar 2013 av Lille-pus 3
darth Vader Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du ikke er billig, så er du vel ikke pen nok i forhold til personlighet. Jo penere en kvinne er, jo mer vil en mann akseptere mtp personlighet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #10 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du ikke er billig, så er du vel ikke pen nok i forhold til personlighet. Jo penere en kvinne er, jo mer vil en mann akseptere mtp personlighet. Jesus, går an å vise litt respekt Anonym poster: dad98ba089d150939cba6e1829a7417c 6
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #11 Skrevet 11. januar 2013 Hvis du ikke er billig, så er du vel ikke pen nok i forhold til personlighet. Jo penere en kvinne er, jo mer vil en mann akseptere mtp personlighet. Ok, jeg lar meg trekke litt nå, innrømmer det :blus: Darth; har du noengang møtt det du definere som en 'pen nok' kvinne som også er så trygg og sterk at du har følt deg 'blåst av banen' ? Og hvordan får du det til å bli noe galt med TS sin personlighet ? Utseendet kan hun jo ikke endre, så skal man følge logikken i det du skriver så må det da være personligheten hun bør endre ? Hva ville en passelig personlighet være for en helt normal kvinne ihht. dine standarder ? Og hva legger du i begrepet 'personlighet' ? Blir veldig nysgjerrig jeg nå ser du ?
darth Vader Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 forskjellige menn, forskjellige preferanse. jeg like svært godt feminine kvinner. omsorgsfulle, kosete, blide så de nesten "kvitrer", støttende, smilende etc. en "god latter" er svært sjarmerende i en kvinne. jeg liker kvinner som er veldig "i øyeblikket" på godt og vondt. det verste jeg vet er sure kvinner eller likegyldige kvinner. som viser lite av seg selv. om det ga mening... har møtt enkelte kvinner som var enormt pene, men personligheten var ikke helt topp. litt for "maskuline" i mine øyne. hun jeg falt for sist var kanskje mindre pen enn de (likevel pen), men hadde en fantastisk, sprudlende personlighet.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 forskjellige menn, forskjellige preferanse. jeg like svært godt feminine kvinner. omsorgsfulle, kosete, blide så de nesten "kvitrer", støttende, smilende etc. en "god latter" er svært sjarmerende i en kvinne. jeg liker kvinner som er veldig "i øyeblikket" på godt og vondt. det verste jeg vet er sure kvinner eller likegyldige kvinner. som viser lite av seg selv. om det ga mening... har møtt enkelte kvinner som var enormt pene, men personligheten var ikke helt topp. litt for "maskuline" i mine øyne. hun jeg falt for sist var kanskje mindre pen enn de (likevel pen), men hadde en fantastisk, sprudlende personlighet. Og dersom hun er både det du lister, men samtidig er logisk, rasjonaliserende, kan klinisk plukke en argumentasjonsrekke fra hverandre, med den største selvfølgelighet diskutere og ha detlajkunnskap om en Zenit forgasser, og er beslutningsdyktig ? Blir hun da 'maskulin' ? Spør fordi jeg forsøker å lære litt nå 1
Cathrine88 Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 TS her. Jeg har hatt sex en gang i løpet av de tre siste årene, så "billig" kan jeg vel neppe kalles. Men mannfolk som snakker om billige jenter kan uansett kysse meg bak. Det er en hersketeknikk for at gutter skal kunne knulle rundt som de vil mens jentene skal legge bånd på seg slik at gutta skal ha en "ren" kvinne når de vil slå seg til ro. Heller singel resten av livet enn å ha en mann som tenker på den måten. Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1 Haha, jeg liker deg! Har du prøvd å selv ta kontakt med menn du er interessert i? Hvis man virker såpass selvsikker og 'skummel' at mange bra menn er redde for å prøve seg, må man nesten bare ta saken i egne hender. 4
lygekryss Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Aldri lag unnskyldninger for at du er deg selv, ts. 2
darth Vader Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Og dersom hun er både det du lister, men samtidig er logisk, rasjonaliserende, kan klinisk plukke en argumentasjonsrekke fra hverandre, med den største selvfølgelighet diskutere og ha detlajkunnskap om en Zenit forgasser, og er beslutningsdyktig ? Blir hun da 'maskulin' ? Spør fordi jeg forsøker å lære litt nå med maskulin mener jeg egoistisk, selvhevdende, konkurrerende, egenrådig, kald, kalkulerende, brautende etc. ikke nødvendigvis kunnskaper og evne til å argumentere logisk og sammenhengende. 1
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 Hva gjør du om veien du kjører fører deg i motsatt retning av dit du vil?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #19 Skrevet 11. januar 2013 med maskulin mener jeg egoistisk, selvhevdende, konkurrerende, egenrådig, kald, kalkulerende, brautende etc. ikke nødvendigvis kunnskaper og evne til å argumentere logisk og sammenhengende. Jeg tror ikke jeg er noen av de tingene der. Anser meg selv for å være varm, raus og positiv. Men jeg ler sikkert for høyt, kvalifiserer det som brautende, mon tro? TS Anonym poster: 611f86943a1f789df53149c32d456af1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #20 Skrevet 11. januar 2013 med maskulin mener jeg egoistisk, selvhevdende, konkurrerende, egenrådig, kald, kalkulerende, brautende etc. ikke nødvendigvis kunnskaper og evne til å argumentere logisk og sammenhengende. Jeg fikk et bilde i hodet mitt av en upolert bølle uten interesse for eller innsikt i hvordan samhandle med andre. Nærmest en nasissist De fleste kvinner litt oppover i systemene kan, i jobbsammenheng, måtte være trygge nok til å glatt ta de upopulære beslutningene og dermed kanskje virke litt kaldt kalkulerende på f.eks. et prosjekts vegne. Dette uten at hun vil være tilsvarende kald i en privat setting. Egenrådige er vel de fleste mennesker til en viss grad, men ikke til det nivå hvor det går ut over noen man holder av. Man forsøker jo begge å smi en helhet hvor det er plass og rom for begge. Også rom for eget liv og liv sammen. Om jeg tolker deg rett nå, og alle forbehold om at jeg ikke gjør det, så er det du beskriver en mennesketype som er ugrei å ha et forhold til samme hvor vakker vedkommende er å se på, - og de fleste skygger banen så fort man oppdager hva som er innholdet av den vakre fasaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå