Gå til innhold

Sønnen min...

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymretmor49
Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg kan motivere sønnen min på 15 år til å være mer i fysisk aktivitet. Er det noen som har lignende erfaringer og/eller noen tips? Dette bekymrer meg veldig

Videoannonse
Annonse
Gjest BC-jenta
Skrevet

Være et godt forbilde selv. Ta han med ut på morsomme aktiviteter og delta selv:) Få gjerne med andre foreldre og ungdommer. Gjør det til noe lystbetont!

Skrevet

Hvis han spiller mye spill, playstation/xbox, så kan du jo kanskje kjøpe sånn spill hvor man må bevege seg for at man skal få gjort noe :fnise:

Så kan du jo få med han på det, og dere begge kan drive med det f.eks :)

Ellers får du snakke med han om at han bør røre mer på seg, spørre om han vil være med på noe slags sport, ellers kan du jo få han med på gåturer f.eks..

Lykke til hvert fall ;)

Anonym poster: 3def922f23e0dbd305b56ad4750d87bf

Skrevet

Hva med å begynne på noe samen? Jeg kjenner en familie der alle har begynt fra scratch med karate, alle synes det er veldig morro, og har fått veldig positivt samhold i familien via karaten. Mammaen som var småtjukk og i 40-årene kom også i mye bedre form og det viktigste var at alle har stor glede av det.

Skrevet

Hva har du hittil prøvd?

Anonym poster: 1b65549f56a4c0d09b1528d8bad81994

Gjest Bekymretmor49
Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mye hittil, ville egentlig bare høre litt først! Men tusen hjertelig takk for svar alle sammen, jeg gleder meg til å prøve det ut! :fnise::danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...