AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Jaja, det ble slutt med eksen i jula og siden da har jeg kjedet meg noe grusomt. Vi brukte å snakke dag og natt, spille sammen, spise sammen, sove sammen, gjøre sosiale ting sammen. Nå er det slutt og jeg sitter her og har ingenting å gjøre annet enn å lese nyheter og KG. Det er en måned siden han ikke ville ha meg noe mer, og alt som angår framtiden var meg og han og alt vi skulle gjøre. Føler meg ensom og synes livet er trist. I tillegg har jeg alltid vært alt for glad i sex og aldri ville hatt ONS/fuckfriends. Tips til meg? Anonym poster: 85157895ab6c1ff04e909d0f99195224
Melkebarten Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Først av alt vil jeg bare si at jeg vet hvordan du har det, har selv vært der og vet hvor forfedelig vondt du har det nå, der hvor alt føles som en eneste stor avgrunn. Har du ikke noen venner som du kan være sammen med? Evt finne noen nye venner gjennom en hobby som du liker veldig godt og drive på med? Det eneste som er sikkert er at det ikke vil hjelpe deg og sitte hjemme og deppe. Får jeg spørre hvor lenge dere var sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Vi var sammen dag og natt siden Mai i fjor. Hadde en del venner gjennom hobbier vi gjorde sammen, men da disse tok opp utrolig mye tid bestemte vi oss for å slutte for å fokusere på oss og framtiden. De vennene har jeg mistet kontakten med :/ Delvis også fordi han var sjalu og ikke ville jeg skulle tilbringe tid med dem, dermed ble det til at vi var med hans venner. Har ingen andre hobbier og interesser så alt er egentlig veldig kjedelig, har også lite med penger så kan ikke bare melde meg på noe og håpe at noen vil ha mer kontakt. Vil ha en ny kjæreste som jeg kan kose meg med, se film, dra ut, finne på nye spennende ting - men det er jo også håpløst så lenge jeg ikke er over eksen. Online dating og slikt er heller ikke noe for meg, så da er det vanskelig å møte noen. Hodet sier jo alt det logiske, få nye venner, dra ut og gjør ting etc, men det er liksom ingenting jeg kan gjøre. Har også prøvd å ta kontakt med venner fra mange år tilbake, men de har fått barn, flyttet osv. Anonym poster: 85157895ab6c1ff04e909d0f99195224
Melkebarten Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Hva med de vennene du hadde i mai da? DNT vet jeg har sånne turer hvor du kan melde deg på, og jeg tror det er gratis men vet ikke. Du MÅ komme deg ut hvis du bare sitter inne graver du deg bare enda lenger ned og det tar enda lenger tid. Kan også skjønne at du vil ha en ny kjæreste som du kan være sammen med og gjøre mange morsomme ting sammens med. Men da må du også komme over han forrige, og for og komme over han må du komme deg ut, oppleve nye ting få MANGE nye innputs og bli blid og sprudlende, for de færreste ville vel blitt sammens med en som bare er negativ?
Neket Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Ta kontakt med de gamle vennene dine. Og neste gang du finner deg kjæreste, hold kontakten med dem! Kjærester kommer og går, vennskap varer oftest lengre!!
Sommee Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Å kutte ut venner pga. kjæreste er vel den største generaltabben man kan gjøre. Venner kan man ha for livet. Vil ikke kjæresten akseptere at man har venner av motsatt kjønn, hadde det vært over for min del.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Det nytter ikke å hjelpe når du hverken vil ha hjelp eller hjelpe deg selv. Anonym poster: 0b7f82019fb870e4aa600616897cd64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå