AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Enkelt og greit: Hvordan kan man takke nei til "en kaffe" eller lignende når en gutt man ikke kjenner så godt spør, og det virker opplagt at det er fordi han er interessert. Jeg synes det er like fælt og vanskelig å takke nei på en hyggelig måte uten at det blir kleint eller dårlig stemning etterpå. Dette gjelder så klart om det er personer man gjerne omgås en del, men ikke kjenner så godt. Anonym poster: 58d825e20992e9930ff0a01f916ea559
OnFire Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Er det en annen du liker, som du kan nevne i en bisetning uten at det er krise at han her får vite om det? Da lar han deg kanskje være i fred
Gjest Sunshine22 Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har hatt samme problemstilling som deg(TS), og forsøkte avslå på en høflig måte ved å si at jeg dessverre ikke var interessert i "en date/ta en kaffe "osv. MEN problemet var at vedkommende ikke godtok dette, og det skapte en del utfordringer- da han tilhørte samme vennegjeng. Løsningen for min del var da jeg møtte min daværende kjæreste... Du får bare forsøke å avslå og si at du ikke er interessert og jeg håper at vedkommende bare godtar avslaget og går videre ! Det er den beste løsningen for alle parter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå