AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #1 Skrevet 11. januar 2013 Skal kjøpe meg et pudder som "setter" foundation, men vet ikke hvilket. Det må ikke ha farge, og ikke legge seg i porer og linjer. Kan jeg få noen gode råd? Anonym poster: 481c29f6b5303429b0b3013fe39e2d0b
Wonders Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Jeg liker ikke å være fet og blank i t-sonen, så jeg bruker kompaktpudderet, og det sitter til og med etter en arbeidsdag, OG trening på slutten av ettermiddagen. CHANEL - MAT LUMI RE Luminous Matte Powder Make Up SPF 10 med speil og svamp Mulig det er for mye farge i dette produktet for deg? ...
Basi Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Sexy mama fra theBalm, og evt MAC blot powder for å matte ned om huden skulle bli litt blank. Fungerer utmerket, grei pris og setter ingen farge:-)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har nettopp kjøpt meg bareMinerals sitt Touch up veil, og er storfornøyd. Den er transparent og synes ikke på huden. Jeg blir EKSTREMT blank utover dagen, og denne fjerner all blankhet. I tillegg blir huden både myk og veldig "flawless" av den. Toppfornøyd! Anonym poster: cf69c264c2868aac3b009d3709950ba8 1
Miah Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Sexy mama fra theBalm, og evt MAC blot powder for å matte ned om huden skulle bli litt blank. Fungerer utmerket, grei pris og setter ingen farge:-) Dersom man har et stort behov for å gjennom dagen ta på pudder for å få vekk blankhet, så kommer Sexy Mama fra theBalm til å sette noe farge, da spesielt på lys hud. Dersom jeg bruker den en gang daglig er den super, men som regel må jeg fikse flere ganger utover dagen, og resultatet til slutt blir at min lyse hud får litt mer farge enn den burde ha. Men så lenge man ikke har behov for å bruke like mye som jeg har burde det gå greit, fordi den er virkelig super. Prisen er også god.
Honesty Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Bare Minerals Mineral Veil (det løse) og løspudderet fra Sensai er begge to veldig finkornete og transparente, og gir ikke farge til huden (Sensaipudderet er helt hvitt). Av presset er Mac Blot Powder ikke så dumt.
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Max Factor Creme Puff har et transparant et som fungerer greit å legge med stor kost.
Jazne Skrevet 11. januar 2013 #8 Skrevet 11. januar 2013 Make up For ever super matt loose powder sies for å være veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå