Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nå èn måned siden bruddet med meg og ekskjæresten, og fortsatt føles ting bare trist og leit. Men det er kanskje normalt, siden det kun har gått èn måned.. Jeg føler meg skikkelig deprimert for tiden, hvertfall siden jeg føler at det er jeg som førte til at det ble slutt. Men jeg kan ikke noe for at min personlighet er sånn at jeg blir fort sjalu og lei meg.

Tåler ikke tanken på han og ei ny dame sammen, det gjør meg hvertfall deprimert :cry:

Noen som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg sliter fortsatt med savnet etter min ex. Det er snart ett og ett halvt år sideb det ble slutt. Han skal nå bli pappa og har det vist kjempefint sammen med sin nåværende. Jeg er jo gla på deres vegne men savner det vi hadde, så jeg skjønner hvordan du har det men jeg kan nok ikke si det vil gå over ettersom det ikke har skjedd med meg enda.. Men sorgen blir lettere å bære på og den kommer til deg sjeldnere etter hvert.

Om man virkelig elsket personen og ikke ville at det skulle ta slutt, tror jeg alltid savnet vil være der i større eller mindre grad.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ut i fra min egen erfaring og mine venners erfaring...når vi har diskutert dette..tar det ca to år bli helt ferdig med et forhold som har betydd mye. Her er det selvfølgelig store forskjeller fra person til person.

Kommer nok ann på hva som har skjedd, hvordan man velger å komme seg over bruddet, og om man finner seg en ny raskt etterpå......

Ønsker deg lykke til og gir deg en stoooor kos.....og husk når du finner en ny kjærlighet, lurer du som regel på hvorfor du hadde såååå stor kjærlighetssorg over ex-kjæresten...... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Ut i fra min egen erfaring og mine venners erfaring...når vi har diskutert dette..tar det ca to år  bli helt ferdig med et forhold som har betydd mye. Her er det selvfølgelig store forskjeller fra person til person.  

Kommer nok ann på hva som har skjedd, hvordan man velger å komme seg over bruddet, og om man finner seg en ny raskt etterpå......

Ønsker deg lykke til og gir deg en stoooor kos.....og husk når du finner en ny kjærlighet, lurer du som regel på hvorfor du hadde såååå stor kjærlighetssorg over ex-kjæresten......  :-)

To år ja, huff :( Synes ting er så vondt og trist at jeg vet ikke om jeg orker mer. Hvorfor er kjærligheten så vond? Det hadde vært mye lettere å ikke levd, men jeg må jo fortsette å leve for de som er glad i meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei kjære deg.

Vet akkurat hvordan du har det. Samboeren min, eller rettere sagt ex-samboeren min gikk fra meg for 2 måneder siden, etter å ha vært sammen i over 4,5 år.

Det gjør kjempevondt, og til tider føles alt håpløst. Men det er jo ny rekord her da. Tror ikke jeg har felt en tåre over han på 2-3 dager nå! :wink:

Vil ikke komme med noen råd egentlig, for det er ikke så lett å tro på de når man er i en slik situasjon, men du får ta tiden til hjelp ( ja en dårlig trøst, jeg vet) og forsøke legge tankene over på noe annet iblant. Kom deg ut sammen med venner, men gi deg også muligheten til å sørge. Grin så mye du orker. Det er bare sunt, så lenge det ikke blir det eneste du gjør.

Jeg sitter også med mye av det du nevner, tenker at det bare er min feil at det ble slutt.

Men vi får prøve å minne oss på at det alltid er 2 i et forhold. " It takes two to tango"

Jeg håper det går bra med deg tiltross for alt.

Mange trøsteklemmer fra meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for støtten. Dere her på kvinneguiden er noen fine mennesker :-) Bra at forumet er til sånn at vi kan hjelpe hverandre ut av kniper.

Skrevet

Jeg vil ønske deg lykke til med dette :kose: jeg vet godt hvor hardt slike brudd kan være :( det tar tid, men du må tenke positivt, tenke at du skal komme igjennom det, og at det en gang kommer til å ta slutt :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...