Gjest Mog Skrevet 11. januar 2013 #2 Skrevet 11. januar 2013 Hvorfor? Se signatur! <3 Kunne ikke ha vært mer enig! <3
MockingJay Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Men man kan ikke se signatur på mobil Gratulerer/Jippi/Så braa til deg uansett da:D
Sommee Skrevet 11. januar 2013 #5 Skrevet 11. januar 2013 Ojoj, kjærester og møttes gjennom her? Skulle møte ei jeg også, men hun ble borte...?
Gjest Nimmel Skrevet 11. januar 2013 #6 Skrevet 11. januar 2013 Ojoj, kjærester og møttes gjennom her? Møttes gjennom her ja. ^^ Ikke helt plassen jeg hadde ventet å finne noen, men veldig glad for det nå da. <3
Sommee Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 Kult! Hadde avtalt date med ei, men den rant ut i sanden, får se om jeg tar kontakt igjen, hun var veldig fin på bilde ihvertfall.
Gjest Mog Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Kult! Hadde avtalt date med ei, men den rant ut i sanden, får se om jeg tar kontakt igjen, hun var veldig fin på bilde ihvertfall. Takk for det. :-) Synes du bør kontakte henne igjen. Det kan jo hende at hun liker deg også? Personlig så er jeg selv overrasket å ha møtt Nimmel her. Det hadde jeg ikke forventet. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå