Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må kjøpe meg en ny telefon.

Det står mellom Samsung galaxy s3, iphone 5 eller iphone 4s.

Synes egentlig Samsung Galaxy S3 er for stor, men den er jo veldig bra.

iPhone5 synes jeg er for lang, og mange av appene er jo ikke tilpasset den nye skjermstørrelsen. Men det er jo den nyeste iphonen, og jeg tenker å ha den nye telefonen min i 2 år hverfall. Tenker jeg må kjøpe den nyeste iphone-modellen da. Men synes jo ikke den er noe fin.

Telefonen jeg ønsker meg mest er iphone 4s, synes den er finest, og den er jo helt ok for mitt bruk, tror jeg. Men den koster like mye som iphone5, og jeg synes den er litt dyr til å være så gammel.

Hvilken skal jeg velge? Jeg klarer ikke å bestemme meg.

Endret av taco1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av de alternativene så hadde jeg gått for S3.

Grunn: Jeg er allergisk imot alle Apple produkter.

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Skrevet

Av de alternativene så hadde jeg gått for S3.

Grunn: Jeg er allergisk imot alle Apple produkter.

Joo,, den er jo best av de 3. Men jeg synes den er for stor. Tror jeg hadde irritert meg over størrelsen.

Skrevet

Om det er nesten lik pris på de eple produktene så går du vel for 5eren?

Skrevet

Om det er nesten lik pris på de eple produktene så går du vel for 5eren?

Det er ca 500 kr forskjell, men 4s er jo mye finere, og jeg føler ikke jeg trenger den ekstra skjerm-lengden 5 har. Men er jo litt dumt å kjøpe den gamle modellen når det er kommet en ny. Derfor har jeg et dilemma.

Skrevet

Det er ca 500 kr forskjell, men 4s er jo mye finere, og jeg føler ikke jeg trenger den ekstra skjerm-lengden 5 har. Men er jo litt dumt å kjøpe den gamle modellen når det er kommet en ny. Derfor har jeg et dilemma.

Skal du kjøpe 5ern fordi den er bedre, eller fordi den er nyere og gir mer streetcred? Etter hva jeg har forstått er forskjellen opp til 5ern heller liten. Jeg hadde gått for 4ern, om jeg var gal nok til å gå for apple.

Skrevet

Skal du kjøpe 5ern fordi den er bedre, eller fordi den er nyere og gir mer streetcred? Etter hva jeg har forstått er forskjellen opp til 5ern heller liten. Jeg hadde gått for 4ern, om jeg var gal nok til å gå for apple.

Fordi jeg tror den er bedre, den er jo nyere. Vet ikke om den gir så mye mer streetcred. Men jeg har skjønt at det ikke er så store forskjeller, så kanskje jeg går for 4s hvis det blir iphone.

Skrevet

Jeg gikk for 4s og har ikke angret :) Syntes S3 og 5 ble altfor store! Greit å kunne stappe den i lommen :)

Skrevet

Høres ut som du har bestemt deg allerede TS.

Gå for 4s om resten er for stort for deg.

Skrevet

Jeg har iPhone 4s, og digger den. Den ble ødelagt i dag, så jeg må nok få en ny gjennom forsikringen. Jeg håper jeg ikke får en iPhone5. Èn av grunnene er at den har ny inngang. Det liker jeg ikke.

Dessuten føler jeg den er så lik 4s, at det nesten ikke er vits for meg å bytte.

Jeg hadde ikke tenkt over det med appene, men der har du jo en annen god grunn!

4s er også billigere enn 5 ;) Gå for den du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...