AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jeg klarer bare ikke å være intim med min samboer lengre, og får så dårlig samvittighet. Det begynte vel egentlig en liten stund etter vår datter(8 mnd) ble født. Jeg har mistet følelser for han, vi krangler mye. Han jobber veldig mye og når han kommer hjem er han selvsagt veldig sliten, men han legger seg rett på sofaen med dataen, og overser meg og vår datter helt. Jeg prøver å få han til å leke litt med henne, men han blir " lei " med engang. Dette har det blitt en del krangler om, da jeg føler han ikke prioriterer henne. Jeg har skreket, grene, snakket rolig, ja prøvd det meste men han forstår det ikke, og er vel på denne tiden jeg begynte å miste følelser. Når han prøver å kysse meg, så vrir jeg automatisk hode vekk, og er liksom ingen "følelser" i kyssene. Jeg vil så gjerne at vi skal være sammen, for våres del og vår datter. Men jeg kjenner ikke meg selv igjen, er blitt så bitter og sur. tenker på dette konstant. Han har sine gode dager selvfølgelig, der han leker og koser med vår datter, Da står jeg bare å ser på å smiler å føler meg varm, men dette er nok så sjeldent. Jeg vet han er veldig glad i meg. I dag når jeg sto opp hadde han skrevet en lapp der det sto at jeg er verdens beste mamma og at han elsker meg... Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
Gjest Fiona Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 La nå den stakkars mannen få lov å være sliten etter jobb da. Han jobber antagelig hardere for å ta vare på familien sin. Jeg forstår godt at han ikke har energi til timevis med lek når han kommer hjem...og det blir vel ikke bedre av at han får tyn for å skaffe mat på bordet av madammen i tillegg...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 La nå den stakkars mannen få lov å være sliten etter jobb da. Han jobber antagelig hardere for å ta vare på familien sin. Jeg forstår godt at han ikke har energi til timevis med lek når han kommer hjem...og det blir vel ikke bedre av at han får tyn for å skaffe mat på bordet av madammen i tillegg... greit at han er sliten, men i helgene da? han får overhodet ikke tyn for å jobbe mye, det er hannes valg. men alt han tenker på er penger penger penger. har han familie så har han det.. Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
123bell Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Det kan være veldig tøft for et parforhold etter en baby. Man må gi og ta, og akseptere at begge blir slitne, enten av barn eller jobb. Prøv å akseptere at han blir sliten av jobb, kanskje han vet hvordan stemningen vil være når han kommer hjem, og blir enda mer tappet for energi da? Ikke vet jeg, prøv å snakk med han uten en anklagende tone. Men prøv heller å vise mer forståelse. 1
pressplay Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 greit at han er sliten, men i helgene da? han får overhodet ikke tyn for å jobbe mye, det er hannes valg. men alt han tenker på er penger penger penger. har han familie så har han det.. Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734 Hadde du godtatt at han trappet ned til 60%?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Det kan være veldig tøft for et parforhold etter en baby. Man må gi og ta, og akseptere at begge blir slitne, enten av barn eller jobb. Prøv å akseptere at han blir sliten av jobb, kanskje han vet hvordan stemningen vil være når han kommer hjem, og blir enda mer tappet for energi da? Ikke vet jeg, prøv å snakk med han uten en anklagende tone. Men prøv heller å vise mer forståelse. Ja, har virkelig prøvd. Har sagt at jeg har noe på hjerte, som jeg gjerne vil si. Men hjelper ikke :-/ håper ting blir bedre etter hvert. og jeg forstår kjempe godt at han er sliten når han kommer hjem. Men nå hadde han for to uker siden en uke ferie, og da la han på sofaen hele ferien, noe han har beklaget i etterkant. Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
MiracleG Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Dere må snakke sammen skikkelig. Følelser kan komme tilbake, så gi det en sjans, hvis ikke ser det ut for at det kommer et brudd snart. Mener det ikke på en dårlig måte.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Dere må snakke sammen skikkelig. Følelser kan komme tilbake, så gi det en sjans, hvis ikke ser det ut for at det kommer et brudd snart. Mener det ikke på en dårlig måte. Ja, det må vi virkelig, og forstår at det kommer til å bli et brudd visst ikke. Men han er ikke typen til å ville " sitte seg ned å snakke sammen". men har prøvd å sagt visst han ikke gjør det, så kommer dette forholdet bare til å gå en vei, for man er NØDT å kunne snakke sammen. Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
123bell Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Ja, har virkelig prøvd. Har sagt at jeg har noe på hjerte, som jeg gjerne vil si. Men hjelper ikke :-/ håper ting blir bedre etter hvert. og jeg forstår kjempe godt at han er sliten når han kommer hjem. Men nå hadde han for to uker siden en uke ferie, og da la han på sofaen hele ferien, noe han har beklaget i etterkant. Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734 Hmm nei, du da vet jeg sannelig ikke. Ikke så lett å finne ut av hva som er galt, om han ikke vil snakke. Nå skal ikke jeg "presse" deg til noe drastisk, men om det ikke går bra i forholdet, og dere krangler mye, så er det ikke særlig gunstig for barnet. Personlig tror jeg det er bedre for barnet å vokse opp med separerte foreldre, enn å gå rundt på eggeskall i hjemmet. Men jeg forstår at du synes det er tøft, vanskelig å vite hva man skal gjøre i en slik situasjon, jeg ønsker deg masse lykke til hvertfall
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Nei, er ikke så lett med en mann som ikke vil prate. Hele familien hans er slik også. Er enig i den, er bedre med separerte foreldre enn krangling i hjemmet. Vil ikke gi opp så lett, vil virkelig at dette skal fungere, men kan ikke gjøre alt alene, dette er noe vi må være to om. tusen hjertelig takk for et fint svar:) Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
123bell Skrevet 11. januar 2013 #11 Skrevet 11. januar 2013 Nei, er ikke så lett med en mann som ikke vil prate. Hele familien hans er slik også. Er enig i den, er bedre med separerte foreldre enn krangling i hjemmet. Vil ikke gi opp så lett, vil virkelig at dette skal fungere, men kan ikke gjøre alt alene, dette er noe vi må være to om. tusen hjertelig takk for et fint svar:) Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734 Du kan jo prøve å overraske han på en måte da, ta på deg noe frekt og bokstavelig talt ta han på sengen hehe ut i fra hva du beskriver, så regner jeg ikke med at dere har et veldig aktivt sexliv, prøv å gjøre noe med det! Kanskje dere kan finne hverandre igjen på den måten? Vet at sexlysten gjerne ikke er på topp når man har småbarn, men om du lykkes med å få det litt på glid, så kan dere feks sette dere ned sammen og kjøpe noe spennede på en nettbutikk. Det kan være pirrende 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #12 Skrevet 11. januar 2013 Ja, det kan jeg absolutt prøve :-D Nei, har ikke et så veldig aktivt sexliv nå for å si det sånn. Han har vært utrolig tålmodig, jeg gikk igjennom en tøff fødsel og hadde lenge vondt der nede. Men skal absolutt prøve det Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
123bell Skrevet 11. januar 2013 #13 Skrevet 11. januar 2013 Do it! Menn føler seg gjerne litt til side satt når det plutselig kommer en annen som stjeler oppmerksomheten til kjæresten. Han blir sikkert veldig positivt overrasket
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #14 Skrevet 11. januar 2013 Do it! Menn føler seg gjerne litt til side satt når det plutselig kommer en annen som stjeler oppmerksomheten til kjæresten. Han blir sikkert veldig positivt overrasket Ja det gjør de nok takk for råd og tips. Vet ihvertfall at han blir veldig glad ;-) Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #15 Skrevet 11. januar 2013 Han kan ikke begynne å jobbe litt mindre da? Anonym poster: d87c0a87fbf332cecd275552afa366e2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Det tror ikke jeg han vil eller kan. Men skal se i helgen om ikke vi kan finne på noe koselig, oss 3. så får han vært litt med datteren vår Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
Gjest LineaAlba Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 Vet ikke hva du bør gjøre, men forstår godt at du føler det du gjør. Det er jo ikke så sexy med en slapp far som er lite interessert i familien sin.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #18 Skrevet 11. januar 2013 Vet ikke hva du bør gjøre, men forstår godt at du føler det du gjør. Det er jo ikke så sexy med en slapp far som er lite interessert i familien sin. Nei, det er det ikke. får ta tiden til hjelp, å håpe ting blir bedre... Anonym poster: 1a9275cfd888887b77612fbfc6bc4734
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #19 Skrevet 11. januar 2013 Du kan jo prøve å overraske han på en måte da, ta på deg noe frekt og bokstavelig talt ta han på sengen hehe ut i fra hva du beskriver, så regner jeg ikke med at dere har et veldig aktivt sexliv, prøv å gjøre noe med det! Kanskje dere kan finne hverandre igjen på den måten? Vet at sexlysten gjerne ikke er på topp når man har småbarn, men om du lykkes med å få det litt på glid, så kan dere feks sette dere ned sammen og kjøpe noe spennede på en nettbutikk. Det kan være pirrende Han er en drittsekk og hun skal belønne ham med sex? Jeg dør av latter. Gode samlivsråd! Anonym poster: bd38627d7fe54029371fa2e04a716e04 1
Gjest nobilian Skrevet 11. januar 2013 #20 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Han er en drittsekk og hun skal belønne ham med sex? Jeg dør av latter. Gode samlivsråd! Anonym poster: bd38627d7fe54029371fa2e04a716e04 Og rådet ditt er? Mistenker at du enten er barnløs, alenemor eller din manns største skrekk. Sex er ikke noe man belønner med. Edit: Til TS; det er vanskelig å ha god tid med partner om man ikke har god tid med seg selv, det var min opplevelse av småbarnstida. Både du og far trenger tid for dere selv, og det er kanskje der dere bør begynne. Hvor ofte har du helt fri fra mammarollen? Det passer sikkert ikke for alle, men vi delte uka sånn at vi fikk en dag hver fri. Helt fri. Hun pumpet seg om hun ville ut, så det var ikke noe problem. Det ga oss begge mer energi, bedre humør og ikke minst styrket det mine bånd til ungene. Følgen for oss ble mye bedre samliv ganske fort. Passer kanskje ikke dere, men tvungen kjærestetid. når man ikke har nok tid til seg selv, er noe dritt. Hver gang. Endret 11. januar 2013 av nobilian 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå