Gå til innhold

Inngangsbillett i bryllup

Gjest anonym

Vil du betale for å delta i et bryllup?  

1 stemme

1. 1. Vil du betale for å delta i et bryllup?

• Ja
      6
    • Hvis det kostet under en viss sum så kanskje
      12
    • Tror ikke det.....
      12
    • Nei
      24
    • Bare hvis det var istedet for gave
      8

Anbefalte innlegg

Verene og Ninach: Hvilken rolle spiller det om man gifter seg i forkant av festen da? Kanskje man ikke vil gjøre noe mer ut av det, og ikke vil vente, og ikke vil ha et bryllup-bryllup, men mer en uformell samling?

Tror jeg holder på forslaget mitt om å gjøre alle bryllup om til spleiselag jeg :danse:

Hva synes dere om å slå sammen to bryllup for å spare penger da? Det blir jo også et spleiselag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker jeg har store problemer med å forstå det mange av dere skriver. OK, det er ikke vanlig at man ber om penger til bryllupet eller steller i stand et spleiselag, men jeg synes likevel det er helt OK å gjøre det.

Alle (tror jeg) som går i bryllup kjøper med seg en presang, og hvis brudeparet ønsker seg bryllupsfest som presang, skal ikke jeg komme her og bli fornærmet!

Så jeg svarer JA på spørsmålet ditt, Tex. Men jeg vil legge til at jeg ikke vil reise verden rundt for f.eks. å være kun til kaffen i et bryllup. Og jeg ville nok bare gitt en symbolsk gave hvis jeg skulle være med å spleise på en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte Ja, men det vil ikke dermed si at jeg hadde takket ja til alle mulige opplegg. Det kommer helt an på sammenhengen, hva man skal betale for og hvem som gifter seg osv. Og en eventuell gave ville jeg tilpasset etter hvor mye det andre ville kostet meg/oss.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...