Shelly Skrevet 2. juni 2002 #1 Skrevet 2. juni 2002 Han er hatet og elsket, av voksene og ungdom. Hva synes dere om han? Det er ikke fjortismusikk, sant? Håper ikke det, fordi jeg liker musikken hans. Den er nyskapende og har bra tekster. Jeg har hørt den nye sangen han har laget til datteren sin, Haillie, synes det er fint å høre når han synger om hvor glad han er i henne. Han synger det han føler på godt og vodt. Liker musikken hans, den nye platen hans står på kjøpelisten min (har jo fått så gode kritikker) Herregud, dettte høres jo ut som rein reklame...Sorry, folkens 12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Hey! Jeg liker Eminem jeg også. Tøff type og god låtskriver. Milla12
Catzy Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Jeg er også enig i at Eminem er tøff. Synes han har så bra rytme på rappinga si. OK, det er mye rart som kommer ut, men så lenge man tar det med en klype salt og en stor porsjon ironi, så er det jo bare morsomt! Vurderer oså å kjøpe plata! Catzy
Katrine Skrevet 4. juni 2002 #5 Skrevet 4. juni 2002 Sorry, synes MnM er skikkelig "wannabe". Synes ikke musikken er noe bra, foruten om den lata han sang med Dido. Han kan ikke kle seg, oppforer seg som "white trash", mange av latene hans er helt like, og han har liksom ikke noen "sjel"..... Han er bare lik "alle de andre" - er ikke noe spesielt med han.
Vala Skrevet 5. juni 2002 #7 Skrevet 5. juni 2002 Jeg har fått litt sans for han med den plata her.. Tøff den sangen hvor han synger "duett" med datteren sin. "My Dad's gone craaazy" og den Hollywood-sangen, joda resten og.. Tror ikke han mener at tekstene bør tas så veeldig bokstavelig alltid..
Shelly Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2002 Helt enig, Vala. Jeg har også sansen for "My dad`s gone craaazy" 12
Stein Skrevet 5. juni 2002 #9 Skrevet 5. juni 2002 Hey music lovers:) Joa Eminem er konge han, og den nye skiva hans er veldig bra, jeg må si jeg har mistet litt sansen for han , men det har noe med at alle skal like Eminem, og da faller jeg ut. Joda han kan å synge, han flyter bra og har en bra stemme og han har fengende rytmer/tekster, men han hadde kanskje ikke vært så stor uten den hjelpen han har fått fra Dr Dre. Men jeg kjøpte plata, jeg likte`n og jeg likern som artist:) Favoritten på nyskiva må bli: Til i collapse eller When the music stops eller say what u say, eller hele skiva mvh Stein....
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #10 Skrevet 6. juni 2002 han kan synge ja kan sin rap som ingen andre hvite kan. men fyren er jo en dust og en tåpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå