AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Hei hei! Lurte på hva dere tenker om denne typiske menyen: Frokost: 2 rugsprø med halv avokado, reker, og makrell i tomat. 1 glass vann, og 1 kopp grønn te til "dessert" Lunsj: Grønnsaksuppe, med f.eks kyllingkjøttdeig (ca 100 g) skinke, laks el lignende Middag : F.rkd wok med kylling el laks. Eller grønnsaksuppe hvis jeg ikke hadde det til lunsj. Kvelds: 2 rugsprø med ost, tomat og løk. Mellommåltid: smoothie el frukt Hva syns dere? Mye fett til frokosten? Lite/mye mat? for mye frukt? Jeg trenger å gå ned iallfall 20 kg, men vil også spise sunt for å få mer overskudd og energi, noe jeg absolutt ikke får med søppelmat. Anonym poster: 3fceda353afac95b3048747ea17d67f6
Nattergalen Skrevet 11. januar 2013 #3 Skrevet 11. januar 2013 Kanskje få inn litt mer melkeprodukter (hvis du tåler det), dvs et glass melk eller to evt yoghurt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #4 Skrevet 11. januar 2013 Okei, er ikke så veldig glad i melk men prøver å drikke et glass innimellom. Kanskje prøve meg på yoghurt da, skyr går vel for det samme. Takk for svar :-) TS Anonym poster: 3fceda353afac95b3048747ea17d67f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå