Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i. Vi møttes for en stund siden og ble sammen, han var utro og gjorde det slutt like etter. Han snakket konstant med meg og angret veldig.. Senere ble vi sammen igjen og vi har vært sammen noen måneder nå. Men nå har det seg slik at jeg har begynt å føle at jeg er en belastning for han. Det er nesten alltid jeg som må starte samtaler, sende første sms osv. Det er alltid (med bare noen få unntak) jeg som spør om å være med han. Han har lyst da, de dagene han er ledig. Men når jeg er med han virker det av og til som det haster veldig for han å komme seg hjem.

Jeg vil ikke at det skal være slik, og det var ikke slik før. Han har jo gjort det slutt med meg før, så tror han hadde turt å si ifra om noe hadde plaget han, eller? Virker av og til som han er sammen med meg for "veldedighet" kind of..

Jeg må også ofte være den første som sier at jeg er glad i han, før han sier det tilbake. Han virker rett og slett litt uinteressert i meg for tiden... Jeg vil virkelig ha dette forholdet til å fungere bra, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonym poster: 4feea005a8feea801061847fc53a094a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat med fyren, si hvordan du har det!

Kommunikasjon er ufattelig viktig, det har jeg lært etter et 6års forhold som endte i høst....

Anonym poster: 3868fb078dfeee168a7d017ded3dea0a

Skrevet

Prat med fyren, si hvordan du har det!

Kommunikasjon er ufattelig viktig, det har jeg lært etter et 6års forhold som endte i høst....

Anonym poster: 3868fb078dfeee168a7d017ded3dea0a

Jeg er så redd for å si noe feil. Etter han gjorde det slutt den gangen har jeg fått angst for det, kan det virke som. Jeg kan fort bli redd om han ikke svarer på meldinger, virker litt sur i telefonen og sånn. Er veldig redd for å ødelegge noe... jeg har det jo så fint når jeg er med han. Kan godt hende det bare er jeg som overanalyserer også, men jeg vil gjerne at han skal kunne gi meg noen komplimenter osv..

Anonym poster: 4feea005a8feea801061847fc53a094a

Skrevet

Trekk deg litt vekk. Vær opptatt med andre ting og andre mennesker innimellom. Ikke vær tilgjengelig for han hele tiden. Ikke sitt og vent på sms fra han. Ikke alltid ta telefonen når han ringer. Gjør deg litt kostbar. Pynt deg og vær attraktiv.

Og se hva som skjer.

Skrevet

Trekk deg litt vekk. Vær opptatt med andre ting og andre mennesker innimellom. Ikke vær tilgjengelig for han hele tiden. Ikke sitt og vent på sms fra han. Ikke alltid ta telefonen når han ringer. Gjør deg litt kostbar. Pynt deg og vær attraktiv.

Og se hva som skjer.

Veldig enig i dette!

Skrevet

Viss du føler deg som en belastning er det helt klart at noe er feil. Det er mye bedre at du tar det opp, og at det eventuelt fører til at det blir slutt enn at du forblir i et forhold du føler deg som en belastning i. Et forhold burde få deg til å føle deg bra og fornøyd, stort sett iallefall. Små krangler og uenigheter kommer det en eller annen gang i alle forhold. Men du burde alltid føle deg trygg på og i forholdet, noe det ikke virker som du gjør.

Skrevet

Øv deg på hva du skal si på forhånd, i stedet for beskyldninger, bruk ord som "jeg opplever, jeg føler, jeg lurer på om det stemmer at". Hvis det virker mer som spørsmål enn beskyldninger kan du ikke si noe feil. Hvis han er sammen med deg for å være snill, er forholdet uansett ikke liv laga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...