AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jobbet på en bensinstasjon. Det ble en stor krangel i butikken blandt noen kunder som skulle ta en person. Jeg tok personen inn på bakrommet for at han skulle komme seg unna frem til jeg fikk tatt ut disse personene. Personene ble sinte da jeg kastet de ut og dagen etter ringte de sjefen min for å si det. De la selvfølgelig om det hele, og jeg ble sparket. Ettersom jeg kun hadde jobbet der noen få dager (prøveperioden) Nå utlyser de stilling der. Dette er over 1 år siden, kan jeg søke der da? Anonym poster: 61ac263e55cf2a6a4ccdcbad62c4f284
Katniss Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Bortkastet tid. Du får neppe en jobb du allerede har fått sparken fra. 2
Gjest navnelapp Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Det klart du kan, men du bør ta ein prat med sjefen først, og spørje ganske rett ut om det er noko poeng. Eg forstår ikkje heilt kva du meiner med "De la selvfølgelig om det hele", betyr det at dei ga sjefen ein annan versjon enn det som eigentleg skjedde? Viss så er tilfelle forstår eg ikkje heilt kvifor du ikkje fortalte din versjon då det skjedde. Eller trudde kan ikkje på deg? Viss han ikkje trudde på deg syns eg berre du skal droppe det. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Tenk etter, vil du det? En sjef som ikke tror på deg, en som ikke gidder å ta seg bryet med å sjekke overvåkningscamera før han legger skylden på deg? Dessuten kommer du nok ikke til å få den. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Det klart du kan, men du bør ta ein prat med sjefen først, og spørje ganske rett ut om det er noko poeng. Eg forstår ikkje heilt kva du meiner med "De la selvfølgelig om det hele", betyr det at dei ga sjefen ein annan versjon enn det som eigentleg skjedde? Viss så er tilfelle forstår eg ikkje heilt kvifor du ikkje fortalte din versjon då det skjedde. Eller trudde kan ikkje på deg? Viss han ikkje trudde på deg syns eg berre du skal droppe det. Han trudde ikke på meg, mente jeg hadde kastet ut kunder unødvendig. Og kunden jeg hadde tatt med på bakrommet ødela det hele. Det var nemlig der safen hadde stått, noe jeg IKKE visste for det hadde jeg ikke blitt informert om. Jeg hadde så klart full kontroll over h*n hele tiden! Anonym poster: 4b7424a38fd3d5581d2659612e7e8bf9
Gjest navnelapp Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Viss han framleis er sjef trur eg du berre skal slå det frå deg, og søke ein annan jobb i staden. Men du kan jo sjølvsagt ta den praten og sjekke om han har forandra meining.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #9 Skrevet 11. januar 2013 Ser ikke helt poenget om det ikke er en annen sjef. Og som noen andre her påpeker, gidder du virkelig å jobbe for noen som ikke gidder å gi deg ryggdekning når ting er vanskelig og skylder på deg uten å sjekke overvåkingskamera? Anonym poster: 7ec942efcd4faf130fbd75ba3152b1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå