Gå til innhold

Nå sa kjæresten min nettopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vedder på at alle bryllup blir dyrere pga kvinneguiden."

Jeg måtte le av den! Alle ideene alle har her inne, dokurver og ditten og datten! :-D

True? False?

Anonym poster: b50f7d606df10f11985f615ad23a0a0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok internett og TV generelt gjør det. Konstant tilgang til alle andres bryllup gjør jo at man ser alt man ikke hadde tenkt på selv, og det hever konkurranseaspektet.

• Liker 3
Skrevet

Det er en bryllupsindustri der ute som det her forumet er en del av, ja.

• Liker 1
Gjest 2013 bryllup
Skrevet (endret)

Ikke sant tenker jeg!

Jeg får jo tusenvis av ideer til hvordan jeg kan gjøre alt billigere! Og alle unødvendige ideer blir jo slått hardt ned på.

Men så har jo jeg en innstilling fra før av at vi ikke skal bruke veldig store summer på denne dagen da, spares der det spares kan! (Utenom mat og kjole da :fnise: )

Endret av 2013 bryllup
  • Liker 3
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg tror forumet kan inspirere folk i både en kostbar retning og en sparsom en. Jeg giftet meg for i underkant av 20 tusen og det var bare til reisen for vi hadde ikke en eneste teit gjest og sløse våre penger på. Den gode erfaringen har jeg delt her inne tidligere! :)

• Liker 3
Skrevet

De gangene jeg har forvillet meg inn på bryllupsforumet eller sett overdådige bryllupsforberedelser, har jeg blitt skremt og tenkt at sånn skal jeg ihvertfall aldri bli. :ler2:

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke dette konkurranseaspektet. Mulig jeg er for gammel til det.

• Liker 1
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg forstår ikke dette konkurranseaspektet. Mulig jeg er for gammel til det.

Men det gjør ikke jeg heller, og jeg er 20 ;)

• Liker 1
Skrevet

Dokurven trekker nok opp utgiftene med 300,- ca for vår del, mens f.eks gjør-det-selv tips til brudebuketten sparer oss for omtrent 1500,-

Tips jeg har plukket opp som fordyrer:

-Dokurv (jeg synes det er topp med smertestillende,håndkrem og gnagesårplaster tilgjengelig( ingen barn i bryllupet som kan tro smertestillende er drops eller noe)

- Mat mellom vielse og middag

Tips jeg har plukket opp som gjør det billigere:

- Gjør det selv brudebukett

- Duker fra premiertablelinens.com

- Invitasjoner fra cardsandpockets.com

- Fotobokseffekter fra Etsy

- Gjestebok fra Etsy

- Knapphulls"blomst" fra Etsy

Jeg får inspirasjon, men faktisk aller mest på hvordan jeg kan spare penger på uviktige men fine ting som pynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...