Gå til innhold

Presaneterer du partneren for eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ute og går med kjæresten/samboeren/ektefellen din. PLutselig treffer du på eksen din som du har hverken sett eller hatt kontakt med på over 5 år. Dere avsluttet forholdet som venner. Introduserer du partneren din? ......,dette er .......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presanterer skal det selvfølgelig stå i overskriften..gikk litt kjapt for seg på tastaturet :)

Skrevet

Jeg ville sagt "Dette er *navn på eksen*". Trenger man strengt talt mer enn det? Hadde min nåværende kjæreste senere spurt hvem dette er kan man heller si at det er en eks.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Presanterer skal det selvfølgelig stå i overskriften..gikk litt kjapt for seg på tastaturet :)

Eller presenterer... ;)

Tja, jeg hadde muligens gjort det. Spørs litt på omstendighetene. Enig med Slither, det er holder i lange baner.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg møtte min eks, og mener jeg gjorde det.(heh, var ikke helt edru ;) ) De skjønte i hvert fall greia, men samboer var ikke så interessert i han akkurat.

Det er jo forståelig det, for hadde nok syntes at det var underlig om de skulle bli bestevenner plutselig :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nei nei nei. Selvsagt ikke. I følge KåGe drømmer jo "alle" om "return of the ex"........

Skrevet

Presenterer med navn, og da vet både ex og nåværende hvem det er :)

Skrevet

Ja, hvis det var ekssamboeren min, ville jeg gjort det. Vi har ikke noe særlig kontakt, men jeg er ikke bekymret for å møte på ham, og kjæresten min vet en del om ham (vi var sammen i mange år). Hadde det vært en jeg hadde ligget med en gang/noen ganger for mange, mange år siden, så ville jeg ikke sagt noe om relasjonen, men hilst ville jeg gjort.

Anonym poster: 613a47561d580a06c9a28c632c92cf29

Skrevet

Eller presenterer... ;)

Tja, jeg hadde muligens gjort det. Spørs litt på omstendighetene. Enig med Slither, det er holder i lange baner.

Haha, jeg som trudde jeg var smart når jeg retta på meg selv..Men takk for at du sa ifra på en fin måte, sjelden kost her inne :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Til min første ex ville jeg uten tvil både stanset og slått av en prat, og introdusert dem for hverandre.

Skrevet

Jo... Muligens uten å si at det er eksen da.. :P Kun hvis han spør etterpå.

Anonym poster: abf63366baba76be80230abf091c6edb

Skrevet

Det kommer an på hvilken eks gitt.

Men jeg sier vel hei og om det er naturlig å presentere, så gjør jeg det ved navn. Kan fortelle etterpå at det er en eks.

Skrevet

Jeg har bare en eks, og jeg hadde presentert dem for hverandre. Ved navn, de vet godt hva den andre heter selv om de ikke har hilst på hverandre før.

Skrevet

Nei. Hvorfor i allverden skulle jeg presentere dem for hverandre?

Skrevet (endret)

Hadde presentert med navn og intimdetaljer på flekken eller bare gått vekk :)

Svaret er: kommer ann på situasjonen. Er det umulig komme vekk fra det på en naturlig måte ville jeg introdusert, men det vil jo bare bli kleint for nye partner og eks uansett.

Endret av Perrin
Skrevet

Jeg leste først penetrerer foran eksen...:P

Må få sjekket synet mitt. ;)

Ingen presentasjon her mellom daværende og nåværende, om en slik situasjon skulle oppstå.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Hvorfor i allverden skulle jeg presentere dem for hverandre?

Jeg tenker at det er normal folkeskikk at om man går ilag med noen og man treffer på noen tilfeldig som man slår av en prat med, så pleier man og si; Ja, forresten Petter; dette er Arild. Kun som en god gammeldags hyggelig gest. Mener ikke at man oppsøker eksen med det formålet for å presentere den nye typen, fikk følelsen av at det er det du tror. Mulig jeg tar feil :)

Skrevet

Hahaha, er overtrøtt og leste overskriften feil: "penetrerer du partneren før sexen"

Skrevet

Kjæresten min vet godt hvem eksen er, så det problemet slipper jeg :) Til en av mine tildigere ekser, så nei, det tror jeg ikke jeg hadde gjort. Med mindre han hadde spurt.

Skrevet

Nei, jeg hadde nok bare sagt "hei", og gått fort videre. Hadde ikke stoppa for en prat uansett hvilken ex det hadde vært, ikke i edru tilstand og især ikke med nåværende type ved siden av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...