Gå til innhold

Brudebarna

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Min datter og 2 andre brudebarn skal gå først. De skal komme helt frem til alters før jeg skal gå (kirkegulvet er ikke langt). Døren lukkes bak de på vei inn, slik at ikke jeg syntes om dere skjønner.

Vi har faktisk også vurdert om brudebarna skal gå bak, slik at min lille datter på 1,5 år kanskje tør å gå inn dersom mor står opp og vinker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna våre skal ikke gå inn i kirken sammen med meg og min far.

Grunnen er at minstejenta vår ikke er så stor enda(snart 2 år), og hvis hun får være med frem til alteret så er jeg redd hun kommer til å begynne å skape seg der fremme, nekte å gå ned igjen, synge, ville sitte på fanget osv. :ler: og det orker jeg bare ikke i en sådan stund.

Derfor kommer hun og guttene våre til kirken sammen med en venninne av meg, og skal sitte sammen med henne.

Hadde hun vært større så kunne de gått inn i kirken sammen med oss, men da skulle de gått bakerst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter og 2 andre brudebarn skal gå først. De skal komme helt frem til alters før jeg skal gå (kirkegulvet er ikke langt). Døren lukkes bak de på vei inn, slik at ikke jeg syntes om dere skjønner.

Vi har faktisk også vurdert om brudebarna skal gå bak, slik at min lille datter på 1,5 år kanskje tør å gå inn dersom mor står opp og vinker :-)

Vi skal også gjøre det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tenkt på det ennå, men våre piker er på det tidspunktet 1,5 år, 3 år og en svenn på 6 år. vi kommer vel til å vandre sammen ned til alteret alle sammen i en "big happy bunch" tenker jeg!!! hvordan de to små kommer til å oppføre seg under seansen vet jeg ikke.... kanskje de vil på fanget? so what? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...