Gå til innhold

Brudebarna

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

det begynner å gå opp for meg at langt over hundre mennesker skal glane på meg i det jeg er på vei opp mot min kjære i kirken.

Jeg begynner å bli mer og mer sikker på at jeg vil at barna mine skal gå rett foran pappa og meg, for liksom å "avlaste" litt...

Men når folk spør, og jeg sier at barna skal gå rett foran meg får jeg mange rare kommentarer,

nei da må de jo ihvertfall gå laaaangt foran deg,

det er jo ikke barna folk vil se,

du blokkerer utsikten til kjolen din,

mannen din skal jo tenke på sex når han ser deg

og det kan han ikke hvis barna går rett foran deg,

du kommer til å angre deg skrekkelig

har du virkelig ikke lyst på all oppmerksomheten selv...??

osv....

Hva tenker dere alle der ute...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grip tak i "your five minutes of Fame" og nyt dem.

Det er DIN og dim manns dag, ikke barnas.

Barna er gjester.

I et bryllup jeg var i i 97, så alle bare på den vakre brudepiken som kom fem meter før bruden og hennes far.

Vis fram kjolen din du, den har sikkert kosta flesk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn skal gå etter oss inn i kirken! Jeg skal ha all fokusen selv :kul:

Neida..Men barna våre er litt mindre i fokus denne dagen, og dermed bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Vi har jo ingen egne barn enda og har "lånt" brudebarna våre. De skl lgå et lite stykke foran meg, og jeg tviler på at de kommer til å stjele SÅÅÅÅ mye oppmerksomhet da.

"Mannen din skal jo tenke på sex når han ser deg..."

jeg skal ikke spørre hvem som sa det, men skjønner ikke helt tankegangen der. Trodde ikke sexen var det viktigste den dagen, den kommer likevel senere på kvelden, når han "pakker deg ut" av kjolen og ser det som skjuler seg under...

Nei du,Tex. La barna gå et stykke foran deg du,og få sine fem minutter i glansen av deg,som likevel vil være sikret mer enn nok oppmerksomhet i det øyeblikket du entrer gulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal la vår lille sønn gå litt forhan meg, om han tar oppmerksomheten så får han lov til det. Min kjære skal nok legge merke tilmeg uansett utover dagen. Minstemann skal jo kun være med i kirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudepikene mine er så små at de må sikkert ha følge av en større brudepike. De skal gå først ja tror jeg. Vi har vært sammen i flere år og jeg er ikke så veldig opptatt av disse 15 minutes of fame-greiene. Folk har da sett meg før :roll: Brudepikene må MER enn gjerne stjele litt oppmerksomhet fra meg, de kommer til å være mye søtere enn meg i alle fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde tre ganske store brudepiker, og de gikk litt foran meg og pappa da vi gikk inn i kirken. Fikk absolutt ikke mindre oppmerksomhet av den grunn. Da vi gikk ut av kirken gikk brudepikene bak oss, så jeg synes absolutt du kan la barna gå før deg inn. Med så mange gjester er det ikke mange som får se hele kjolen likevel.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare poengtere her at jeg ØNSKER å dele oppmerksomheten med barna, ja, jeg er bare veldig glad til om noen ser på barna istedet for å se på meg....

Så spørsmålet er egentlig om det er slik at folk syns det er teit å barna rett foran seg, eller om det mulig å slippe unna med det uten for mye mas om at jeg gjemte meg bort.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsessen

Sex??

Er det noen som tenker på sex i det hee tatt i en kirke?

Gjem deg bak barna hvis du må, men ikke glem at det er i det sekundet mannen din ser deg i kirken at han er vakrest ever! Det samme gjelder deg, så du bør kanskje høre hva han syns....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spørsmålet er egentlig om det er slik at folk syns det er teit å barna rett foran seg, eller om det mulig å slippe unna med det uten for mye mas om at jeg gjemte meg bort.....?

Det er ikke teit å la barna gå foran, og dessuten synes jeg du skal gjøre det du føler for, og ikke det andre vil i forbindelse med denne dagen. Husker friskt i minnet at det (dessverre) er noen som bare må blande seg inn og komme med sine synspunkter. Selv valgte vi å høre på oss selv og ikke andre. Dessuten får gjestene masser av tid til å ta bilder og studere kjolen resten av dagen. Husk, det er bare de som står nærmest midtgangen som ser kjolen når du kommer inn i kirken. Lykke til, Tex! *Følg hjertet og del dagen med barna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal la brudebarna gå foran, Tex hvis du vil det!! Blås i hva andre sier, det er deres dag! Hos oss skal brudebarna få gå foran meg og pappa, det er helt greit at de får den lille oppmerksomheten der! Blir heeeelt sikkert nok oppmerksomhet på meg resten av dagen :roll: Synes mange av kommentarene du har fått var rimelig teite :-? Tenke på sex når han ser deg :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg høre hva sambis syns, og er det det samme for han skal barna gå rett foran meg. Det ville iallefall jeg føle meg mest komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Jeg skal ha mine tre barn og to nieser som skal gå forran meg opp til alters. Det kommer til å bli så flott, og ønsker folk å se kjolen bedre får de mange muligheter i løpet av kvelden til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at man ser på det som noe problem å la barna gå foran der, er dere så sulteforet på oppmerksomhet. jeg kan garantere dere at dere får masse uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er 7 1/2 å den dagen vi gifter oss.

Jeg flytter med glede mye av fokusen bort fra meg, og over på han.

Dessuten har jeg han fra et tidligere forhold, og er nok litt redd for at han skal bli satt helt på sidelinjen og "glemt" den dagen, så derfor har han også fått noen oppgaver den dagen, og får lov til å "vise seg frem"....Han er jo et familiemedlem han også, så da er det jo litt hans dag også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha brudepikene gående foran oss opp til alters, og jeg er bare glad til for all oppmerksomhet de tiltrekker seg. Er ikke så veldig glad i oppmerksomhet rundt min person, og det kan bli ett lite problem denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...