Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig 2012 datet jeg 2 stk. De to er vidt forskjellige, men havnet på han jeg nå er samboer med..

Problemet er at jeg ikke får ham andre ut av hodet. Jeg trodde det skulle gå over, men det gjør det altså ikke...... Jeg har en grusom magefølelse, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har overbevist meg selv om at det jeg valgte, er riktig, men jeg er jo i tvil hele tiden.....

Hva i all verden kan jeg gjøre?

:sukk:

Anonym poster: 7600b29bb83e5e0d93a57220c0a0ef86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er egentlig veldig vanskelig å gi deg noen god vurdering med så lite informasjon. Men først og fremst må du prøve å finne ut hvorfor du tenker på han andre. Hvordan er forholdet til den nåværende samboeren? Er det dårlig, ikke slik du forventet? Kanskje tenker du på han andre fordi han er din samboers rake motsetning, og du kanskje irriterer deg over enkelte ting ved din kjære nå?

Så er det et spørsmål du må veldig tenke nøye gjennom: Har det egentlig noe for seg å bryte et samboerskap nå? Jeg mener, om du datet og vrakte han andre mannen til fordel for din nåværende samboer, kommer han sannsyneligvis ikke til å ville date deg mer. Så sakens kjerne er kanskje: Ønsker du å bryte ut av ditt nåværende samboerskap for å finne ut av deg selv og være singel?

Til sist ett lite tips til fremtiden: Ikke date to menn samtidig. Har lignende erfaring, med å date enn mann når jeg så definitivt ikke var over en annen. Det var veldig dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...