AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 I går kveld fortalte venninna mi (hun hadde drukket en del, men var på ingen måte usarmerende) en fyr jeg synes er supersjarmerende at jeg var interessert. Vi haddde tullet med dette tidligere på kvelden, men med litt promille i blodet, tok hun saken i egne hender. (Hun synes jeg har vært singel alt for lenge. Selv har hun kjæreste.) Nå har jeg fått høre at "ryktene" går om at jeg ble avvist av denne fyren i går kveld. Dette har blitt satt ut av en annen gutt som har vært interessert i meg i ÅREVIS, og tydeligvis aldri gir opp håpet om at vi en gang skal finne tonen. Det skjer ikke, en kamerat av meg, som også er "kamerat" med han (og som forteller at han både stalker meg, og snakker/spør konstant om meg), sier også at han mangler sosiale antenner. Etter at venninnen min hadde snakket med denne fyren som ikke "har tid til forhold", var han kjapt borte og spurte henne om jeg hadde fått napp. Venninnen min (som ikke var helt seg selv), svarte avkreftende. Og dermed har order spredd seg. Føler nå at alle rundt oss ser på meg og tenker "herregud, så innbilsk!". Bør jeg sende en melding til denne stakkars gutten og beklage oppførselen "min" i går? Eller bør jeg bare legge hendelsen bak meg? Det er ikke helt min stil å være så direkte. Trodde de fleste ikke brydde seg, og det gjorde ikke jeg heller, før jeg fikk høre at "stalkeren" min tydeligvis brydde seg. Jeg dro han selv med ut på dansegulvet en gang, samt strøk han over ryggen da jeg komplimenterte noe bra ha hadde gjort, som jeg er imponert over. Allikevel føler jeg et visst ansvar for min venninnes oppførsel. Jeg vil ikke legge skylden på henne. TS Anonym poster: cf345795831d6f4646c0f6daeb02e57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå