AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Har en eks som ville ha meg tilbake igjen og ifølge han hadde han gjort alt for å bli sammen med meg igjen,jeg var hans store kjærlighet, Han har forandret seg blitt en voksen mann. Her er det snakk om en mann i 30 årene. Når vi var sammen var denne mannen veldig flørtete ovenfor andre jenter og selv når jeg var tilstedet, Jeg trodde på disse tomme ordene for han virkelig tok helt av og nesten overbeviste meg. Jeg går inn på profilen hans på fb og der har han et bildet av en vanlig jente(ikke modell) liggende på stranden. Der magen trusa og beina synes,veldig seksuelt bildet kan man si. Hva oppnår man av å gjøre dette når du prøver å få eksen tilbake. Hva er det med menn? Er det jeg som overreagerer her eller hva? Trenger litt innspill. Er forrvirret og såret nok en gang. Anonym poster: 71dfe4bc598b5523063a7c319bebdf3a
Gjest Reza08 Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Et fellesstrekk blant de aller fleste menn, så er det at de har seksuelle drifter og tenker mye på dette. Men at han har bilde av ei vanlig dame på fb-profilen sin kan være mistenklig, men det trenger ikke å bety noe som helst. At han flørter med andre damer på byen når du er med, er kanskje å dra det litt langt, men er slettes ikke sikkert at han mente så mye med handlingen. Konfronter han med dine tanker, og se hvordan han reagerer. Du finner fort ut hvor du har han hen da.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 jeg har konfrontert han. Han sier at han ikke gidder å forklare seg mer for meg jeg for tro hva jeg vil. Veldig fint svar når man først ber på sine knær om at jeg skal komme tilbake for så å oppføre seg sånn. Ingen legger vel ut et bildet av en kvinne kropp(ikke modell) uten at den personen betyr noe for deg. isåfall om man gjør det er man bare ekkel. ts Anonym poster: 71dfe4bc598b5523063a7c319bebdf3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå