Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann for 4 mnd siden, vi har hatt det veldig fint sammen og ble fort kjærester. Likevel synes jeg forholdet er vanskelig, vi har barn på hver vår kant og i tillegg jobb, barna er mye hos andre foreldre da.. cluet er at det er jeg som må spørre hvor "ting ligger an" virker som om han prioriterer andre ting foran meg, les jobb og barn. ( Barn er en selvfølge så den diskusjonen lar vi ligge )..

Han sier han er glad i meg, og viser det også i handling, likevel synes jeg det er noe som skurrer. Når jeg spør om framtid så svarer han ikke, han tar sjelden kontakt på hverdager før sent på kvelden.. virker som om han venter på at jeg sender melding først så svarer han gjerne på minuttet etter, det er mye "kos og klem, savner deg " osv- men hvis så tilfelle hvorfor tar han ikke en telefon?

Jeg har fortalt hva jeg forventer av ett forhold, men det virker som han er fornøyd med det han har, har sagt han må være ærlig- men neida, han er seriøs og glad i meg.. begynner å lure på om han er sammen med meg fordi han vil ha en der, ikke fordi meg er meg.

Er jeg for utålmodig? eller skal jeg bare avslutte mens leken er god? er lei av dette... tenk hvis det er kun en ting det dreier seg om, og jeg blir lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...